instalatie win95 tot muis stopt

Status
Niet open voor verdere reacties.

jokeecht

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2004
Hallo allemaal,
Ik heb een oude PC waar ik windows95 op wil zetten.
Tijdens de instalatie van windows95 kom ik tot de
Set-up van tijdzone > Eigenschappen voor Datum en tijd

hier kan ik dan niet meer op " Sluiten" klikken, want de muis reageerd dan helemaal niet meer.
Ik heb deze instalatie al 3 x gedaan en elke keer weer doet de muis het niet op exackt hetzelfde punt.

Ik heb al een andere muis en een andere schijf eraan gehangen maar steeds weer hetzelfde lied.

Dus aan de muis ligt het echt niet [ ik hou de muis ook tijdens de instalatie zo stil mogelijk ]

Maar goed, is er iemand bekend met dit probleem ???

Hartelijk Dank .

Gr. Jo:(

??

Hoe gaat dit ??

En dit is toch niet normaal of wel ??

kijk het probleem zit niet in het verder gaan met de muis neem ik aan of wel ?Vroeger heb ik dit nooit gehadt

Ik heb win 95 altijd gewoon met toetsen bord gedaan nooit met muis als klaar is met installeren werkt de muis ook goed

Muis werk nog steeds niet

hallo daar ben ik weer, ik heb nu de PC opgestart
eerst sloeg scandisk aan en nu zit ik weer gewoon op het bureaublad maar de muis doet nog steeds niks.

Hoe nu verder ??

heb hierboven aan gegeven hoe ik dat deed bij mij werkte dat gewoon
Zou verder niet weten hoe ik je verder kan helpen

Je moet de Tab-toets gebruiken om naar de knop Sluiten te kunnen gaan. Eenmaal daar geef je een Enter(op de Enter-toets drukken)

Dennis.

??

hallo Denis, bedankt maar niks reageerd op mijn bureaublad. Dus geen muis en geen toetsenbord.

Dit is een lastige he

Het is zeker een extreem (2 tegelijkertijd) geval. Dan moet in zo'n geval toch wel aan een "losse" draadverbinding liggen? ff de aansluitingen goed aandrukken, misschien?

Dennis.

probleem opgelost !!

Hallo Dennis en andere, het probleem was inderdaad een los contackt.

Hij loopt weer als voorheen.

Hartelijk Dank allemaal !!!!!!!! en prettig weekend

;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan