instalatie xp loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

pasquita

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2001
Nadat ik gisteren wat software op mijn computer wilde instaleren en dit niet ging zoals ik wilde heb ik besloten om mijn xp te heinstaleren.
als eerste begon de instalatie met de schijfcontrole,ik kreeg een melding da /win/wiaservc.log te groot was.
Verder niks aan de hand de instalatie ging verder.

Toen de instalatie bij instellen apparaten was ging het fout, er komt dan heel snel een blauw scherm(zo snel dat ik t niet kan lezen) en dan sluit de comp af en begint dan weer opnieuw bij instaleren apparaten, en dat gaat dan weer fout. Ook heb ik geprobeerd om de hele instalatie opnieuw uit te voeren maar hij begint telkens weer bij apparaten instellen.

kan iemand mij helpen?

groetjes pascal

Als ik u was dan zou ik de pc formatteren dan zullen die probs weg zijn.
Een herinstallatie van win is niet altijd goed.

veel succes

jean

ja daar was ik al bang voor, ik heb natuurlijk niet alles goed geback-uped. als iemand nog een andere oplossing weet zou ik die graag horen

Een vraagje: geraak je niet meer in de vorige win? en welke is dat?
Zo ja en is dat winxp dan kan je proberen voor een windowsherstelling te doen, dat kan je doen bij bureau accesoires.

veel succes

jean

Hallo, na puzzelen is het toch gelukt, waar het nou precies aan heeft gelegen weet ik niet maar toch na een aantal keren steeds weer opnieuw proberen is het toch gelukt.

toch nog bedankt, pascal:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan