Instaleeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolduifje

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2009
Hallo

ik had vroeger een XP op mijn computer en hij is kapot gegaan en dus ging ik een laptop kopen maar vista was standaart geinstaleert en ik had geen vista CD maar wel
een ilegale CD van Windows XP.
ik had hem erin gedaan en ik kom niet klikken op WINDOWS XP INSTALEREN
Kan iemand mij misschien helpen want ik word gek van vista mijn broertje heeft veele spelletjes voor XP EN LAGER en hij zeurt de hele tijd en ik wordt boos omdat ik bijna niks kan downloaden enzo!
Die windows xp CD is windows xp Unateudead edition.
AUB HELP MIJ!!

Info van mijn Computer:

Merk: Toshiba
Serie: L300
Besturingssysteem: Windows Vista Home Premium

Goedemorgen,

Ik zou eerst van de huidige vista een back up dvd maken kan je altijd weer terug alsje eerst xp installeert ben je de vista versie kwijt.
Daarna zou ik op de site van Toshiba de xp drivers zien te downoaden en kijken of ze allemaal te verkrijgen zijn. deze zou ik op cd-rom zetten.
En na dit alles moet je de dvd-speler in de bios op first boot zetten en de xp cd-rom erin en daarvan af opstarten.
Denk eigenlijk ook dat je een sata driver van toshiba nodig hebt.

Modag

Re:

Goedemorgen,

Ik zou eerst van de huidige vista een back up dvd maken kan je altijd weer terug alsje eerst xp installeert ben je de vista versie kwijt.
Daarna zou ik op de site van Toshiba de xp drivers zien te downoaden en kijken of ze allemaal te verkrijgen zijn. deze zou ik op cd-rom zetten.
En na dit alles moet je de dvd-speler in de bios op first boot zetten en de xp cd-rom erin en daarvan af opstarten.
Denk eigenlijk ook dat je een sata driver van toshiba nodig hebt.

Modag

Dankjewel ik heb het gedaan maar 1 ding!:

03_f6drukken.jpg

Dit komt er eerst te staan:

dan na een tijdje komt er dit:

Foutcodes.PNG

Hoi,

Ik denk dat de sata-driver niet gevonden wordt. En aangezien je een notebook hebt zul je de sata drivers moeten gaan slipstreamen in de windows-cd.

Hier is een handleiding welke uitlegt hoe je dit kunt doen.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan