Instaleren BHDTS

Status
Niet open voor verdere reacties.

KnightViper

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2005
Hallo allemaal , ik heb een probleem met het terug instaleren van het spel Black Hawk Down Team Sabre , ik krijg het niet meer voor mekaar. Het is al een oud spel maar speel het nog geregeld online. De pc is geformat en wilde het terug erop zetten vandaar.
ik zal even uitleggen hoe ik het doe en dan weten de kenners mss al wat ik fout doe.
Het spel is gekocht dus...
Ik steek de cd-rom in en dan krijg je het menu instaleren , doet hij ook , hij zegt waar dat komt te staan (progfiles map Novalogic)
Na het spel BHD heb ik ook de uitbreiding Team sabre gekocht , en die steek ik daarna in en die installeert zich automatisch in het spel BHD je krijgt dan de map en dan moet je op het icoontje van BHD klikken (mannetje) waarna hij zich vlekkeloos instaleert.
Dan heel belangrijk moet je ook nog een patch installeren (dfbhdts_update_012104_ux) die kan je overal vinden op het net en ook die instaleert zich vlekkeloos is een zipfile even zeggen waar die moet komen uiteraard in de map BHDTS , hij zegt dat bestaat al wilt u deze vervangen wat heel normaal is en dat doe ik ook.
Normaal komt er automatisch het icoon op het bureaublad te staan , maar dat doet hij niet , goed ik ga naar de map zelf maar dat is niet de map wat ik gewend ben , normaal staan er drie icoontjes erin ik heb er maar 2 , en die werken alle 2 niet . Ik doe wat fout en na 5 pogingen ben ik hier terecht gekomen. wie kan mij helpen , alvast dank.

Hoi,

Ik speel zelf dit spel ook en ik zal even de juiste volgorde van installatie opschrijven:

- Installeer BHD
- Installeer dan Team Sabre (deze update als het ware BHD naar BHDTS), waar je op moet letten is bij installatie dat je EERST de KEYCODE in moet voeren, voordat je
de update laat uitvoeren. Vaak staat dat venster achter het UPDATE venstertje (dus even schuiven) En opletten of hij idd de files uitpakt
- Daarna idd de updatepatch

Je moet goed opletten dat je steeds de juiste install map voor je hebt (c:\programfiles\novalogic\delta force black hawk down)

En jij zegt dat jij normaliter 3 icoontjes hebt staan, maar er hoort maar 1 file DFBHD.EXE in te staan. De snelkoppeling naar je bureaublad kan je evt. zelf ook maken.

Er is trouwens ook een no cd patch beschikbaar, ook handig.

Zo zou het moeten werken, ik hou je post wel even in de gaten! Suc6 :thumb:

Sylvia

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan