Instaleren lukt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lia
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lia

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2001
Hoi,
Ik kan de software van mijn digi camera niet goed instaleren. Ik heb verschillende keren alles erop gezet en er weer afgehaald. Tijdens instalatie wordt gemeld dat ik toch al een en ander heb staan en dat dat er niet opnieuw op hoeft. Ik geloof oa de driver.
Ik snap er niks van want ik heb zelfs wat progjes gedraaid die ook het register opruimt.
Heeft iemand een idee?
Alvast dank!

driver ,en software van de camera installeren zonder dat de camera aangesloten is en als de software erom vraagt camera aansluiten

Ik geloof dat ik dat deed maar...ik zal voor de zekerheid nog eens proberen.

Inderdaad deed ik dat al en het verandert dus niets. Heeft iemand nog andere ideeen?
Gr

Heb je xp kijk eens of er een herstelpunt gemaakt is toen je de eerste maal probeerde en ga terug naar dit herstelpunt en probeer het eens opnieuw.
Dit om te proberen dat je wel alles weg kan krijgen wat er al opstond.
Hoe heb je weer alles eraf gehaald?

Ik heb 'helaas' Windows 98. Ik heb alles eraf gehaald via Software in het config.scherm.

Dus als het goed is heb je nu alles eraf gehaald?
met welk programma heb je dat register schoongemaakt?
Wat is de naam van dat digi cameraatje?

Hoi, eerst dus wat achtergrond info. Ik heb Windows 98 geen SE dus. Maakt dat verschil voor dit probleem?
Dan; ik heb een Canon Power Shot A85 met USB dus.
Ik heb de resten proberen schoon te maken met: CCleaner en Easy Clean.
Overigens ging het de eerste keer redelijk goed. De camera werd gevonden, ik kon foto's downloaden...etc.
Er was iets dat ik vreemd vond en daarom besloot ik alles eraf te halen. Daarna lukte het instaleren dus niet meer goed en kan hij zelfs de camera niet vinden ondanks dat hij verbonden is op de juiste manier.

Je hebt volgens mij nog steeds die resten op je pc en als je wil installeren ziet hij mischien 1 file en denkt dat het er al opstaat.
kijk eens in apparaatbeheer of er nog iets van je camera staat.

Dank voor het reg.progje! Handig ook voor andere zaken. Ik zie er niets meer tussenstaan maar ik denk dat je gelijk hebt en dat er inderdaad nog resten zijn waardoor alles niet goed geinstalleerd word.
Verder: ik zie niets meer staan in apparaatbeheer...

Probeer eens je register op te ruimen met dit programma.
zie bijlage hoe je dit doet.

Mocht het toch allemaal niet lukken, kun je dan niet beter een cardreader kopen. Dan ben je van alles af.Zo'n ding kost haast niets.

Hoi Maikel,
Ik ben weer helemaal blij, het is zo goed als opgelost.
Na een tweede ronde vond ik toch in jouw reg.cleaner een progje van mijn camera.
Dit heb ik verwijderd en het instaleren gaat, op een onderdeeltje na, helemaal goed. Ik kan mijn camera weer vinden en beelden downloaden. Voor het ene onderdeeltje ga ik, met de juiste naam, nog eens zoeken in de reg.cleaner.
Harstikke bedankt!

Graag gedaan Lia :thumb:
Fijn om te horen dat het weer werkt.
Kan ik straks weer rustig slapen.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan