Instaleren lukt niet !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Heb je geprobeerd om de video-drivers die in de video-map staat te installeren?

Zo ja, welke versienummer heeft deze dan?

Misschien zou je het volgende kunnen proberen:

Als je in dit scherm de "videocontroller (vga-compatibel)"selecteert en dan met rechtermuisknop erop klikt, dan selecteer je "stuurprogramma bijwerken".
Je selecteert dan "Nee, nu niet" als er gevraagd wordt om op windows update te zoeken.
Dan klik je op volgende. In dit scherm selecteer je "ik wil zelf kiezen (geavanceerd)" en klik dan op volgende.
Dan selecteer je "Niet zoeken. Ik bepaal zelf welk stuurprogramma ik wil installeren" en klik weer op volgende. Als het goed is komt er dan een lijst met beschikbare stuurprogramma's tevoorschijn.
Zoek in deze lijst naar "standaard VGA-stuurprogramma" en klik dan weer op volgende.

Als deze driver dan geïnstalleerd is, dan zou ik proberen om de videodrivers weer te installeren.

Veel succes!

Modag

Hoi,

Ik heb deze driver geinstalleerd met dit nr 6.14.10.6430-040319
Ik heb inmiddels allebei de drivers geprobeerd maar het probleem blijft zich voordoen,
zoals ik al aangaf in mijn vorige post nr19

En ik heb dit gedaan ( Zoek in deze lijst naar "standaard VGA-stuurprogramma" en klik dan weer op volgende.) Maar standaard VGA-stuurprogramma komt niet voor in het lijstje :confused:

Laatst bewerkt:

Helaas ??

Ik heb ook deze topic net geprobeerd bij de videokaarten te zetten maaar het is weer hierheen verplaatst?

warning.png

Laatst bewerkt:
Het vreemde aan dit alles is , dat zodra ik de chipset driver steeds weer opnieuw,
instaleer dat de videokaart het dan wel doet, en dan krijg ik ook weer dat ATI tekentje,
in me balk onderaan. Maar dan als ik de laptop uit doe en daarna weer aan. dan geeft die,
dit probleem
atiwaarschuwing.png

En dan werkt de videokaart niet meer. Totdat ik weer opnieuw de chipset drivers instaleer !!

beste harry snor en mario dat is dezelfde link als die ik al heb geplaats en die werkte niet dus moeten we opzoek naar een andere link.

site werkt inderdaad niet na 3 keer proberen dus ga weer wat anders zoeken maar wat voor type laptop heb je want ik kan op de ati site je videokaart niet vinden.

(kijk ook even met pcwizard naar je videokaart.)

site werkt inderdaad niet na 3 keer proberen dus ga weer wat anders zoeken maar wat voor type laptop heb je want ik kan op de ati site je videokaart niet vinden.

(kijk ook even met pcwizard naar je videokaart.)
Mijn laptop is een Sony Vaio

[smallIMG]http://img21.imageshack.us/img21/2687/gegevens.png[/smallIMG]

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan