Instaleren twee beeldschermen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rienkemp

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
9
Hoe kan ik twee monitoren aansluiten die onafhankelijk van elkaar werken.
Ik heb ze wel apart bekabeld,een met vga de andere hdmi naar dvi.
Ik blijf op allebei hetzelfde beeld houden.
Wie heeft er een oplossing?
 
In het zoekvak > Beeldscherm typen > Beeldscherminstellingen > Bij mij staat die bij meerdere schermen op: Deze Beeldschermen uitbreiden

Kijk zelf welke jij dan moet kiezen.
 
Laatst bewerkt:
Beeldschermen,

Had ik ook al geprobeerd maar juist hier kom ik niet verder:evil:
 
Heb je het 2e scherm laten detecteren?
Zet eens een scherm afdruk hier neer van dat settings deel waar Senso al over schreef.
 
Schermafdruk

Helaas lukt het me niet om een schermafdruk te maken rechtermuisknop selecteren en kopiëren.PC opnieuwopgestart lukt nog niet.
Bovenin het beeld staat Kleur,Schaal en layout verder naar onder Meerdere beeldschermen
Oudere beeldschermen enz is niet aan de orde
En dan in een grijs blokje detecteren als ik dat activeer dan stopt het.:mad:
 
Een schermafdruk maak je simpel door een keer op de PrintScreen knop te drukken.
Je kan het daarna met bijvoorbeeld CRTL-V plakken in Paint of welk programma je dan ook voor plaatjes gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
Screenshots kun je ook heel gemakkelijk maken met Gadwin PrintScreen. Als het probleem in W10 zit, dan typ je probleemoplossing in het zoekvak en volg instructies. Kijk ook even naar deze.
 
Beedlschermen

Het is gelukt iedereen bedankt voor de tips,ik had het eerst geprobeerd met 2 vga aansluitingenvia een splitter.Dan krijg je op allebei de schermen hetzelfde beeld.
Daarna met een HDMI naar DMI.Ik was alleen vergeten de vga los te maken stom stom stom.:rolleyes::d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan