Instaleren Windows 98SE

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fred67nl

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2004
Berichten
8
Hallo

Ik ben een grote leek aangaande computers en wil Windows 98SE opnieuw instaleren aangezien het een rommeltje is in mijn computer. Kan iemand mij in duidelijke taal en stap voor stap aangeven wat ik moet doen.

Ik heb in het verleden al eens een paar keer geprobeerd om opnieuw te instaleren, maar is niet gelukt. Na het instaleren keeg ik de oude situatie weer terug of windows deed helemaal niks meer.
De computerzaak heeft nu wel genoeg aan mij verdient de laatse jaren en het wordt hoogste tijd dat ik het zelf leer.


Alvast bedabkt voor de uitleg,
Fred
 
Werkt niet

Hoi
Bedank voor de link.
Zoals dat bij mij gebrukelijk is beginnen de problemen vaak al aan het begin.

Ik heb alles gedaan wat er in de beschrijving op Computerfeeling staat. Echter nadat de bootflop in de pc zit en de computer opstart gaat de computer gelijk door met opstarten van windows en zie ik het menu wat in de beschrijving staat op Computerfeeling niet.

Rara hoe kan dat?

Groetjes
Fred
 
Als je een goede boot floppy hebt, ga naar de pagina van Taz(man) : http://go.to/wintips
Kies links voor formaat/fdisk. Volg exact de aanwijzingen (misschien uitprinten?).
Het werkt perfect !! :D :D
 
Gelukt

Hallo

Bedankt voor alle advies. Windows is nu geinstaleerd.
Het ging prima nadat ik de comp had opgestart in de MS Dos mode.

Ik heb nu wel een probleem met het geluid maar dat zal ik voor de goed orde in het forum Drivers behandelen.

Groetjes,
Fred
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan