Install dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

john ross

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 jan 2006
Berichten
1.016
Hallo,

Mijn install dvd windows 7 home premium nl 64bit met sp1 is beschadigd en kan niet meer gebruikt worden. Ik heb een licentienummer en heb gezocht op het net om een iso te downloaden maar vind deze nergens. Kan er iemand een link posten zodat ik mijn laptop opnieuw kan installeren?


Gr. Jan
 
Download Windows 7 Ultimate 32-bit of Windows 7 Ultimate 64-bit.
*Voer vervolgens de ei.cfg removal_utility.zip uit, waardoor je de mogelijkheid krijgt bij het installeren te kiezen tussen verscheidene versies van Windows 7. (Hierdoor is deze installatie multifunctioneel, maar je kunt wel alléén de geïnstalleerde versie die op jouw systeem staat geïnstalleerd herinstalleren. De productsleutel is hier nl. aan gekoppeld.)

Hier wordt verteld hoe je moet in- & uitpakken & hier wordt verteld hoe je moet branden.
Suc7:thumb:

*Als je uitgaat van een en dezelfde map, bv. C:\Users\john ross\Downloads moet je het volgende zien staan:
eicfg_remover.c
eicfg_remover.exe
eicfg_remover.sha1
readme.txt
X17-xxxxx.iso


Als je nu eicfg_remover.exe uitvoert, selecteer je X17-xxxxx.iso. Hierna kun je de brandprocedure beginnen.
 
Bedankt dorado voor het antwoord maar heb ik reeds geprobeerd. Probleem was bij het installeren hij om de sata/usb driver vroeg daarom wou ik er ene met sp1 geintegreerd. Heb geprobeerd met een 32 bit met sp1 en die gaf geen probleem of heeft dit niets te maken met sp1?

Gr jan
 
SP1 komt toch vanzelf met de updates mee nadat je Windows geinstalleerd hebt ?
 
Hallo,

heb nog eens geprobeerd om de iso te downloaden maar voor de download vraagt hij om een licentienummer in te geven.
het nummer die op de achterzijde staat van mijn laptop geef ik in en na controle zegt de site dat het voorgeinstalleerd product is en moet ik contact opnemen met de fabrikant of verkoper.

Wat nu?


Gr. jan
 
Hartelijk dank mieral maar de page is temporaly unavailable ---The Page or File You Requested Could Not Be Provided---


Jammer!!!

@gast0158::

bij het installen vraagt hij om een sata driver. Ik twijfel of die driver in sp1 zit ,ja dan nee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi john ross,
Ik weet het niet wat met je PC is. Ligt dat aan je PC of AV maar ik kreeg dit als ik dat link geopend heb:

Official Windows 7 SP1 ISO Image Dpwnload.jpg
 
Tja die krijg ik ook mieral maar kies de dutch version 64 bit en probeer de download te starten,
als het lukt heb je meer kennis dan mij om linkjes aan te klikken.

Mvg. jan
 
Tja die krijg ik ook mieral maar kies de dutch version 64 bit en probeer de download te starten,
als het lukt heb je meer kennis dan mij om linkjes aan te klikken.

Mvg. jan

Hier niks mis mee met die link, download werkt hier gewoon.
 
STRANGE!!!!

ik heb de ganse dag geprobeerd om te downloaden en kreeg dit scherm:

error.jpg

Nu probeer ik nog eens en het lukt MAAR ,ik dacht bij mzelf terwijl het lukt laat me de 32bit downloaden en bij deze lukt het nu niet.
Morgen nog eens proberen, hopelijk heb ik dan weer geluk.



Gr. Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan