Install error ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb misschien wel iets dat werkt....
download de eerste bijlagen (Microsoft Visual Studio 9.0) zet die in (bij mij in XP)
Program Files en de bijlage (Microsoft Visual Studio .NET en Microsoft.NET en
Microsoft Visual Studio) ook. als je dat hebt gedaan moet je de bijlagen (Visual Studio 2008) in (bij mij in XP) mijn documenten volgens mij in jouw geval documenten.
als je daar mee klaar bent ga naar het bureaublad en maak een nieuwe schotcut naar het programma in program files (volgens mij in jouw geval: C:\Program Files\Microsoft Visual Studio 9.0\Common7\IDE\vbexpress.exe) dat Program Files weet ik niet zeker of dat hetzelfde is maar als dit niet werkt weet ik het niet.

[EDIT]
Sorry maar de bijlagen kunnen niet, ze zijn te groot maar misschien kun je de tip van de topic hieronder proberen. Anders upload ik mijn bijlagen wel.[/EDIT]
 
Laatst bewerkt:
Bekende probleem van heel veel mensen.
ik had het zelf ook.
ik heb me kapot gezocht!
toen heb ik vanuit de duistere hoeken van internet:p visual studio gedownload,
dat werkte wel

en het ligt niet aan je besturings systeem,
ik heb legale windows XP
 
ik heb misschien wel iets dat werkt....
download de eerste bijlagen (Microsoft Visual Studio 9.0) zet die in (bij mij in XP)
Program Files en de bijlage (Microsoft Visual Studio .NET en Microsoft.NET en
Microsoft Visual Studio) ook. als je dat hebt gedaan moet je de bijlagen (Visual Studio 2008) in (bij mij in XP) mijn documenten volgens mij in jouw geval documenten.
als je daar mee klaar bent ga naar het bureaublad en maak een nieuwe schotcut naar het programma in program files (volgens mij in jouw geval: C:\Program Files\Microsoft Visual Studio 9.0\Common7\IDE\vbexpress.exe) dat Program Files weet ik niet zeker of dat hetzelfde is maar als dit niet werkt weet ik het niet.

Ik kan het niet INSTALLEREN...
 
Bekende probleem van heel veel mensen.
ik had het zelf ook.
ik heb me kapot gezocht!
toen heb ik vanuit de duistere hoeken van internet:p visual studio gedownload,
dat werkte wel

en het ligt niet aan je besturings systeem,
ik heb legale windows XP

Maar ik probeer vb 2008 te downloaden :(...
 
dat zijn de bestanden die dan worden geinstalleerd, in de computer staat hij dan niet als geinstalleerd maar hij werkt als het goed is wel. :)
 
waar je torrents kan downloaden,

sorry ik mag geen links geven!
 
Ik heb hem nu ik heb windows xp erop gezet en hij werkt 100% :)

Dankje wel allemaal voor de moeite...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan