install invision power board

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelmathers

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2002
SQL Host: localhost
(localhost is usually sufficient)
SQL Database Name: allthatmathers_nl_db
SQL Username : allthatmathers
SQL Password : mijn wachtwoord
SQL Table Prefix(You can leave this blank)

is snap er geen hol van bij vbb ging het wel, wat doe ik fout. ik gebruik invision power board, en zit bij lycos. pleace help

By Lycos hoef je geen wachtwoord te gebruiken. Dit mag je dus leeglaten.

Ik dacht dat je bij tripod helemaal geen database usersname en wachtwoord in hoefde te vullen.

ben weg bij tripod lycos en ben gegaan naar een betaalde site
ga het zo daar proberen.

voordat ik kan beginnen zegd hij al: Welcome!
Welcome to the Invision Power Board Safe Mode Installer

Before we go any further, please ensure that all the files have been uploaded, and that the file 'conf_global.php' has suitable permissions to allow this script to write to it ( 0666 should be sufficient ).

You will also need your SQL database name, your SQL username, your SQL password and SQL host (usually localhost).

Once you have clicked on proceed, you will be taken to a form to enter information the installer needs to set up your board.

PLEASE NOTE: USING THIS INSTALLER WILL DELETE ANY CURRENT INVISION POWER BOARD DATABASE IF YOU ARE USING THE SAME TABLE PREFIX

• WARNING!
The following errors must be rectified before continuing!

Cannot write to 'conf_global.php'. Please adjust the permissions to allow this script to write to the file. if in doubt, CHMOD via FTP to 0777

Ja wat doe ik nu, weet niet hoe ik dat moet veranderen.
Greetz Michel

Je moet met een FTP programma het bestand CH modden naar 777.

ja dat is mij wel gelukt maar veranderde niets...zal wel even vragen aan server, even tussendoor is saviola van die voetballer uit barca?
Greetz Michel

Geplaatst door michelmathers
ja dat is mij wel gelukt maar veranderde niets...zal wel even vragen aan server, even tussendoor is saviola van die voetballer uit barca?
Greetz Michel

Dus bleef die error staan op de install pagina?

Ja, klopt. Saviola is een spits van Barca :)

Invision Power Board in het nederlands....ik las ergens op forum dat het in nederlands kon, maar waar haal ik dat vandaan? greetz michel

Nou in Nederlands is het gelukt....Vind de style van kleur veranderen best ***..maar buiten dat snap ik niet hoe ik meerdere forums onder 1 category. als ik iets maakt dan gooid die het onder elkaar.
bijvoorbeeld category is Muziek
dan had ik als forum trance toen wou ik ook rock maar hij gooide rock onder trance en weet niet hoe ik dit anders krijg.
Hoop dat mij vraag duidelijk is en dat jullie kunnen helpen.
Groetjes Michel

Mag ik je 1 tip geven? Probeer eens een board wat langer dan 1 week uit. Dan leer je de mogelijkheden van zo'n board wat beter dan voortdurend nieuwe boarden uitproberen.
Je hebt er nu al 3 uitgeprobeerd, vandaar mijn reactie.

haha ja sorry, Vbulletin beheers ik nu ook goed, maare moet ik dan wachten met vragen stellen? wou toch bepaalde dingen weten? nou aj kan voorstellen dat het raar overkomt. Greetz Michel

En dan komt nu de invision board expert :p :D
(klein beetje overdreven misschien...)

En nee ik weet niet cker of ik je vraag goed snap.

Het ziet er nu zo uit ongeveer?

|-Muziek
|
|--- Rock
|
|-------Trance

of zo?

|-Muziek
|
|---- Rock
|
|---- Trance

Ik ga even uit van de eerste :). Je hebt er voor gekozen om Trance dochter te laten zijn van Rock (Rock is dus de ouder als het ware). Dit moet je dus zetten op "Parent of : Muziek". Dan komt hij als forum onder de categorie Muziek te staan.

In het tweede geval is het net andersom: Hier moet je selecteren dat de ouder van Trance "Rock" is om hem als subforum te krijgen van het forum Rock...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan