Install problemen bij software

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan007

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Hallo,

Sinds enkele dagen heb ik een vaag probleem. Ik kan bijvoorbeeld AVG niet meer updaten. Het update bestand is beschadigt.
Bij het installeren van Firefox zegt vista dat dat niet kan omat er een fout is opgetreden. Wat voor fout is niet bekend. Dit ook voor andere programma's. Zie ik een leeg vakje met oke en de installatie stopt.

Bij het surfen met IE en Forefox zie ik verschillende sites niet goed.Met name sites met veel php scripts gaat het mis (bij telegraaf.nl).

Zou haast aan een virus denken. Maar met een out of date ( 3 a 4 dagen) AVG vifrusscanner vind ik niets. Online scanners doen het ook niet meer.

Ik heb vista opgestart met de instal cd erin en een herstel gedaan. maar ook dat werkte niet.........

Wie heeft er nog een tip of hint?

Jan

Als je aan een virus denkt start op en druk tijdens opstarten op f8 je komt in veilige modes en scan hier op spyware en virussen.

al eens een andere browser geprobeert, bv opera of safari (deze gebruik ik en die is echt goed), mss dat je dan wel de sites volledig kan zien

Het is niet allen met browsen maar met het up daten van de virusscanner en het installeren van software dat niet lukt.

De oorzaak zou bij DEP kunnen liggen (Data Execution Prevention).

Schakel dat ns uit en zie hoe het dan gaat:

Start/Alle Programma´s/Bureau-accessoires

Rechtsklik op Opdrachtprompt en kies voor ´Uitvoeren als administrator´

Type de volgende regel in, gevolgd door de Enter toets

bcdedit.exe /set {current} NX AlwaysOff

Computer wel even opnieuw opstarten. :)

De oorzaak zou bij DEP kunnen liggen (Data Execution Prevention).

Schakel dat ns uit en zie hoe het dan gaat:

Start/Alle Programma´s/Bureau-accessoires

Rechtsklik op Opdrachtprompt en kies voor ´Uitvoeren als administrator´

Type de volgende regel in, gevolgd door de Enter toets

bcdedit.exe /set {current} NX AlwaysOff

Computer wel even opnieuw opstarten. :)

Ik had ook al geregeld problemen met vista en software installeren, vooral van een cd dan, mss dat dit ook nuttig is voor mij :d THX

Ook die verandering in de DEP werkt oo niet. Ik begrijp er niets van! Ook de probleem oplossingen die naar Microsoft kunnen worden gestuurd helpen niet.

Het geld dus ook voor andere progjes. Er gebeurd gewoon bar weinig....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan