install ptobleem doom3

Status
Niet open voor verdere reacties.

astraver

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jan 2006
Berichten
3
ik plaats cd1 van doom3 , klik op install en krijg daarna ,"in _is14.tmp is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. het cijfer 14 kan ook 4 ,6 of 15 zijn .
wat gaat er fout en vooral wie kan mij helpen?
athlon1700xp
1024ram
asus N6200TD
 
Hallo astravar, welkom,

De CD begon kennelijk niet via autorun aan de installatie. Heb je met Verkenner de inhoud geopend en vervolgens zelf op "install" geklikt? Heb je niet het bestand "setup.exe" gevonden? Daar zou ik op klikken.
 
AMD 1700 XP?
een tikje te slap om doom III mee te spelen denk ik...
 
Boeing_737 zei:
Hallo astravar, welkom,

De CD begon kennelijk niet via autorun aan de installatie. Heb je met Verkenner de inhoud geopend en vervolgens zelf op "install" geklikt? Heb je niet het bestand "setup.exe" gevonden? Daar zou ik op klikken.

hallo Boeing_737 bedankt voor je snelle reactie.
de cd begint via autorun , daarna klik ik op install vervolgens verschijnt het zelfde probleem.
dit gebeurt ook als ik via verkenner op setup.exe klik.
opmerkelijk is dat het cijfer steeds verder op loopt bijv. _is.tmp 14 , _is21.tmp ,_is28.tmp
vr. groet Alex
gelukkig nieuwjaar
 
wynand zei:
AMD 1700 XP?
een tikje te slap om doom III mee te spelen denk ik...

Athlon 1500xp is het minimale wat wordt aangeraden.
moet lukken dacht ik
 
Heb je al geprobeerd de setup.exe te runnen? anders kan je de cd eens copieren naar je schijf en dan de setup runnen.
 
Doom3.

Die .tmp bestanden zijn de tijdelijke installatiebestanden. Je vindt ze denk ik terug (als je Windows XP hebt) in:
C:\Windows\Documents and Settings\(username)\Local Settings\Temp (waarbij (username) = jouw gebruikersnaam). Er zullen er bij elke installatiepoging meer bijkomen.

Er gaat kennelijk bij de start van de installatie al iets verkeerd. Vraagt de CD om een doelschijf (C, D) voor de installatie? Je bent het bekende rijtje denk ik al langs gegaan? (Kijk ook wat wynand heeft opgemerkt.) Voldoet je systeem aan de (minimale) systeemvereisten? DirectX-versie 9? Videokaart snel genoeg? Soundsystem/card voldoende power?

Als je Windows XP hebt, heb je dan het recht om programma's van CD-Rom te installeren?
 
Doom 3.

Als aanvulling, dit vond ik in "Help en ondersteuning" van Windows XP.

Help en ondersteuning zei:

Voert u andere programma's uit?

Als u andere programma's uitvoert op de computer, kunnen deze het spel of multimediaprogramma storen.

Zelfs als er op de taakbalk geen knoppen voor andere programma's worden weergeven, kunnen deze toch op de achtergrond worden uitgevoerd.

Alle geopende programma's sluiten

Druk op CTRL+ALT+DELETE om het dialoogvenster Windows Taakbeheer te openen.
Klik op een programma of taak in de lijst en klik vervolgens op Taak beëindigen.
Herhaal stap 1 en 2 totdat de lijst alleen nog de taken Explorer en Systray bevat.
Schakel antivirusprogramma's of hulpprogramma's uit die eventueel op de computer zijn geïnstalleerd.

Voor informatie over het afsluiten van dergelijke programma's raadpleegt u de documentatie bij deze programma's.
Probeer het spel of multimediaprogramma uit te voeren nadat u alle geopende programma's hebt afgesloten.

Wordt het programma juist uitgevoerd als alle andere programma's zijn afgesloten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan