install.wim bestand maken met imageX

Status
Niet open voor verdere reacties.

maikel1992

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2010
Berichten
24
Hallo,
Ik heb een vraagje.
ik probeer nu met opdrachtprompt met windows PE-Hulpprogramma's (ImageX) een install.wim bestand te maken, alleen wil dit mij niet lukken.

ik typ mijn command in en daarna krijg ik een fout melding iets met

error imaging drive
parrameter onjuist

mijn command is:
imagex.exe /compress maximum /flags “Ultimate” /capture X: D:\install.wim “Ultimate”





heeft misschien iemand enig idee hoe ik het moet oplossen heb het al opgezocht op internet maar heb niks kunnen vinden wat voor mij werkte.

alvast bedankt,
>Shot at 2010-10-28
 
Laatst bewerkt:
als ik het goed heb, heb jij het over dit stukje:

D:\imagex /capture c: i:\install.wim "Windows Vista Ultimate" /boot /check /compress maximum /flags "Ultimate" /verify

alleen ik denk dat ze hier imagex gewoon op een andere manier oproepen misschien via normale cmd, want ook in dat command staan 2 drive letters achter elkaar

D:\imagex /capture c: i:\install.wim "Windows Vista Ultimate" /boot /check /compress maximum /flags "Ultimate" /verify
 
Ja ik heb het over dat stukje, maar gaf al aan nu gezien te hebben dat het klopt wat jij dik drukt.

Ik heb het nu over het begin gedeelte van je command.
 
nouja de manier waarop ik het nu doe heeft bij mij de vorige keer wel geholpen, maar nu niet daarom vind ik het zo raar.
het begin stuk wordt namelijk automatisch ingevuld als ik de cmd opstart die bij WAIK hoort
 
jammer genoeg nog steeds niet gelukt zijn er misschien andere manier om een .wim bestand te maken van een vhd ?
 
hopelijk dat er nog iemand is met een idee het is nog steeds niet gelukt overal voor gezocht en alles geprobeerd wat ik weer.
jammer...
 
Je topic heeft de status "Opgelost", hierdoor heb je kans dat minder mensen kijken.
 
Daarom wees ik je er even op.:) Kan je helaas niet verder helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan