Install.wim kopieert niet vanaf ISO naar USB

Status
Niet open voor verdere reacties.

Derwinnn

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2007
Berichten
40
Goedendag

Graag wil ik windows 7 opnieuw installeren op mijn laptop. Deze laptop beschikt niet over een DVD drive dus het moet via een USB. Ik heb een .ISO bestand gedownload vanaf Dreamspark, dus het is een legale file.

Ik heb de USB stick volgens deze manier klaar gemaakt
http://www.pcwebplus.nl/tsoft/w7usbinstall.htm

Vervolgens wilde ik voor de laatste stap, de .ISO mounten en dan alle files kopieren naar de USB stick. Echter elke keer wanneer ik dat doe, krijg ik deze melding (zie afbeelding) en wordt de ISO file automatisch ge-unmount.

Dit gebeurt ook als ik de bestanden naar het bureaublad wil kopieren, hoe krijg ik alle bestanden alsnog op de usb stick?

foutmelding.jpg
 
Laatst bewerkt:
Je moet wel een volledige lege USB hebben. formateer die eerst. 1 foto, liedje of wat dan ook kan het laten mislopen. Je moet ook wel een stick meer als 4gb hebben. Want een iso file van windows 7 neemt 3.5 a 4 GB in beslag. Dus 4gb is veel te krap. je kan ook naar een andere ISO file zoeken. Anders moet je installatie zo starten via deamontools pro. Echt een goed programma vind ik. Koppel gewoon je ISO file aan je aangemaakte cd/dvd drive en starten maar. veel succes
 
Laatst bewerkt:
Het is mij gelukt. De ISO file bleek beschadigd te zijn, nadat ik dit opnieuw had gedownload lukte het meteen. Bedankt voor het programma, heel handig!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@etiennekermt
Graag een eigen topic aanmaken voor je vraag en dan wat meer info graag.
Je vraag is verwijderd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan