Installatie 2 officeversies mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vecom

Banned
Lid geworden
4 jan 2004
Hoi,

Omwille van mijn werk (geef office-trainingen) wil ik - naast Office 2000 - ook Office 2003 installeren. Kan dat? En zo ja, graag enige uitleg hoe...

Teun

Naar mijn weten kan dit niet. Wat je wel kan doen is evt dualboot systeem met op de ene office 2000 en op andere 2003.

Ik heb off 2002 over de 2000 versie gezet. Ik kan nu kiezen in welke versie ik een db maak.

Weet niet of het met 2003 ook lukt.

Geplaatst door vanzwam
Ik heb off 2002 over de 2000 versie gezet. Ik kan nu kiezen in welke versie ik een db maak.

Weet niet of het met 2003 ook lukt.

Dit heeft niks met eroverheen installeren te maken, maar gewoon met het feit dat 2002 een niewere versie is als 2000 en dat ze daar dus gewoon ondersteuning voor office 2000 gestanden in verwerkt hebben. In office 2000 kun je ook opslaan als office 97 bestanden.

Bedankt jongens

Hoi,

Het probleem is al opgelost.
Ik heb nu - zonder dual boot o.i.d. - naast office2000 ook office 2003 geïnstalleerd.
Alleen Outlook is geupdated, de rest kan ik 'dual' gebruiken.
Mocht één van jullie willen weten hoe ik dat heb gedaan, dan hoor ik het wel.

Succes, Teun

Ben ik ook wel nieuwsgierig naar:)
Geef je ook open office trainingen trouwens? Want nu in deze tijd steeds meer mensen op linux overstappen/proberen zal hier ook wel vraag naar komen.

Dual .....

Hoi,

Door tijdens de installatie van 2003 te kiezen voor de volgede opties:
1. Niet een 'bijwerk'-installatie, maar een volledige
2. Niet in de voorgestelde 'map' (X\Program Files\Microsoft Office) maar een andere
3. Bij de volgende stap niet te kiezen voor de optie '... oude versie vervangen', maar de tweede waarin je per pakket kunt kiezen voor verwijderen/vervangen van de 'oude' versie.
Bij dit laatste moeten uiteraard alle vinkjes weg. Dat kan alleen niet voor Outlook kennelijk, maar misschien is er wel een wizzkid die ook daar een mogelijkheid voor kent.

Ik kan nu zowel de word- , excel- , powerpoint- etc. van 2000, als 2003 gebruiken.

Succes, Teun

Ik hoop voor je dat je geen versie conflicten krijgt met de diverse .dll bestanden want ongetwijfeld zal office2000 nu dll's (shared dll's) gebruiken van 2003.

Yes Maestro,

Dat hoop ik ook.
Voorlopig gaat het mij om (voorbereiding van) trainingen, die ik zowel in Word, Excel en Powerpoint 2000, als ~2003 moet kunnen geven. En daarvoor werkt het (t.n.t.).
Sta open voor (jou?) alternatieven

Grts. Tée

Behoudens een dualboot, heb ik ook geen betere/andere alternatieven, ben al behoorlijk aan het zoeken geweest op internet maar kom geen kant en klare oplossing tegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan