Installatie bij 4 verschillende spellen mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sera

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2007
Berichten
23
Hallo daar,

--------------------
Windows Vista
Intel CPU 3.00 Ghz
Nvidea 7300 LE TOP
--------------------

Mijn vraag:

Ik krijg bij deze 2 spellen een error bij het installeren en soms een bug bij het spelen:
Battlefield 2
The Elder Scrolls : Oblivion

Bij deze 2 spellen krijg ik geen error bij het installeren maar wel bij het spelen:
Guild Wars (Speelt wel maar hij moet data repareren)
Shadowrun ( Start niet: 'The installation appears to be corrupt')

Weet iemand waaraan dit kan liggen?
Mijn drivers zijn volgens mij up to date.
 
Hallo daar,

--------------------
Windows Vista
Intel CPU 3.00 Ghz
Nvidea 7300 LE TOP
--------------------

Mijn vraag:

Ik krijg bij deze 2 spellen een error bij het installeren en soms een bug bij het spelen:
Battlefield 2
The Elder Scrolls : Oblivion

Bij deze 2 spellen krijg ik geen error bij het installeren maar wel bij het spelen:
Guild Wars (Speelt wel maar hij moet data repareren)
Shadowrun ( Start niet: 'The installation appears to be corrupt')

Weet iemand waaraan dit kan liggen?
Mijn drivers zijn volgens mij up to date.

Krasjes op de cd, kijk even op youtube hoe je de krasjes laat verdwijne :) (niet de krasjes verwijderen met banaan)
 
Zelf ook al aan gedacht maar dat is het niet. En Shadowrun is ook net nieuw.. net 1 dag in huis. :confused:
 
Het kan ook aan Vista liggen. Voor sommige spellen heb je dan een patch nodig. Kijk even op de sites van de games of er vista patches zijn.
 
Battlefield 2 ---> Patch 1.41 (de nieuwste)
Oblivion ---> Nieuwste patch
Shadowrun ---> Speciaal gemaakt voor VISTA, nieuwste patch moet je de game voor kunnen runnen, maar dat lukt dus niet
Guild Wars ---> Kun je niet patchen


en die patches hebben toch nix met de installatie te maken... het zou het gamen kunnen helpen maar het installeren toch niet?
 
Installatie setup bestand als administrator openen en/of compatbiliteitsmodus in Windows XP SP2
 
Als admin uitvoeren doe ik altijd al standaard. Windows XP SP2 niet, zal eens proberen.

Ben vanochtend naar die pczaak geweest en zei zeiden:

Installeer Vista eens opnieuw, werkt het niet dan kom je je pc maar langsbrengen dan checken wij hem.

Heb Vista opnieuw geinstalleerd maar het hielp nix, dus nu nog even wachten tot mijn pa tijd vrij heeft om de pc daar te brengen.

thnx voor reacties
 
Het kan ook liggen aan je ramgeheugen! Ik had 2x 1gb en toen heb ik er 1 gb uitgehaald en ik kan nu wel alle spellen istaleren. Hiervoor had ik allemaal corrupte files.
 
Quick, bij wat voor spellen had je die problems? Mss ligt het daaraan.. gezeik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan