Installatie blijft terugkeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Iron Goose

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2006
ey,
elke keer ik eender welk programma van office 2003 probeer te openen komt de windows installer het precies opnieuw installeren en bij excel installeerd hij steeds een excel-functie. ik d8 dat na 1 keer dit te laten gebeuren het wel opgelost zou zijn maar het blijft terugkomen. Kan iemand mij daar soms mee helpen?

Als het alleen met Office is denk ik dat je beter kunt uninstallen en opnieuw er op zetten.

Elisa zei:
Als het alleen met Office is denk ik dat je beter kunt uninstallen en opnieuw er op zetten.
ik heb de installatie al eens hersteld en het heeft niets opgeleverd
bij powerpoint heb ik dit niet en bij outlook ook niet bij de rest allemaal wel

Volgens mij de makkelijkste oplossing. Verwijder office via cofigschem-> software. PC afsluiten en terug opstarten. Installeer nu terug Office en kies daar ->aangepaste installatie -> alle onderdelen istalleren.

Was het een gekochte of gedownloade Office?
In het laatste geval is het misschien handig om Ewido te downloaden en op trojans te scannen.

Boeing_737 zei:
Heb je office 2003 sp2 al geinstalleerd? Je kunt het hier ophalen http://www.microsoft.com/downloads/...97-2db6-4654-9db6-ec7d5b4dd867&displaylang=nl

Volgens mij zit er ook een fix in voor jouw probleem met Windows Installer, msi.

En voor de toekomst op deze site. http://www.microsoft.com/downloads/...97-2db6-4654-9db6-ec7d5b4dd867&displaylang=nl kun je naar updates laten zoeken.
ja ma ik ben niet zo gul met updates omdat het niet echt een legale versie is is een kopie van een installatie cd van iemand anders en ik denk niet dat ja dan updates mag doen of heb ik dat mis?

Ik denk dat het probleem is opgelost ik heb alles verwijdert en alles opnieuw geinstalleerd en nu kkomt het niet meer voor. Ik denk dat ik bij de vorige installatie de installatiebestanden heb gewist (in de installatiewizard) om schijfruimte te besparen en ik denk dat het daaraan scheelt
Bedankt

Heb je al geprobeerd om tijdens het opstarten de cd van office in de speler te doen.
Waarschijlijk is er een update gedaan door iemand.
Dus office opstarten en de office cd er in doen,
Zo werkte het bij mij ook.

MTH

mag je eigenlijk microsoft updates doen bij een illegale versie van office?

Iron Goose zei:
mag je eigenlijk microsoft updates doen bij een illegale versie van office?

Gaat je waarschijnlijk toch niet lukken, tenzij het een legale key is, en dan is er geen probleem.

@ vanzwamGaat je waarschijnlijk toch niet lukken, tenzij het een legale key is, en dan is er geen probleem.

Kuch kuch. Ik denk het toch wel.

@IronGoose, fijn dat het toch gelukt is!!

Elisa zei:
@ vanzwamGaat je waarschijnlijk toch niet lukken, tenzij het een legale key is, en dan is er geen probleem.

Kuch kuch. Ik denk het toch wel.

@IronGoose, fijn dat het toch gelukt is!!

Daarmee dat ik ook geopteerd heb voor "waarschijnlijk". Ik werk zelf nog met 2000, en daar lukt het niet, althans niet bij mij, is dan ook een ........ key. 2002 wel, maar dit is een "legale" key. Dus 2003 ?????.

Maar ja, het is de TS gelukt, om het werkende te krijgen, met een eigenlijk logische oplossing. Dus meer moet dat niet zijn. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan