Installatie bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

Japser

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2004
Berichten
129
Hallo,
Ik heb sinds gisteren een motorola v525 aangeschaft, en heb begrepen dat ik met een mycom bluetooth apparaatje de plaatjes kan overzenden en
op de pc kan zetten.
Maar nu heb ik dat bluetooth dingetje van de mycom dus gekocht, maar krijg een foutmelding bij installatie:
bluetooth.JPG

Na een paar keer op'toch doorgaan' te hebben geklikt [ stuk of 30x] startte ik de pc opnieuw op en kreeg ik deze melding:
bluetoothfout.JPG

Die maar weg geklikt [moet dat?] en verder met installatie. Maar wat moet ik nu hier invullen:
bluetooth1.JPG

Want ik dacht dus 'telefoon' maar als je dan op vernieuwen klik, vind ie niks? Erg vaag dus ik hoop
dat iemand de zelfde telefoon als ik heb en het mij
uit kan leggen.
Voor de duidelijkheid, ik heb deze stik:
41179mcl.jpg


Duss wie help mij?
Graag hulp,
mvg.
 
Ik zou er eerst ff alles vanaf gooien en proberen opnieuw te installeren zo is het niet goed.
 
Kijk Hier eens. Het staat helemaal uitgelegt hoe je het aan de weken krijgt. veel succes ermee :)
 
Heb je bleutooth van jouw telefoon wel aanstaan.
 
thnx voor de berichtjes, ik check ff de site.
Maar hoe zet ik de bluetooth dan aan op mijn telefoon ? Ik denk dat dat al automatisch is?
 
Die kun je volgens mij aanzetten bij Verbindigen tenminste daar moet ik dat aanzetten bij mijn gsm :)
 
Bij mijn telefoon ook bij de verbindingen en daarna staat er een kleine afbeelding in je scherm.
 
bij dat sales plaze kom ik niet helemaal uit :S
ik kan wel naar verbindingen gaan bij mijn telefoon>bluetooth koppeling>handsfree>zoek naar apparaten en dan gaat ie 10sec zoeken en zegt ie dat ie niks gevonden heeft..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan