Installatie cd-rom niet meegeleverd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

HiddeB

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2009
Berichten
9
Beste,

Aangezien de windows versie op mijn laptop gecrashed is wil ik deze repairen. Echter is de installatie cd-rom van Windows XP Home Edition niet meegeleverd. Wel zit op de onderkant van de laptop een sticker met de serial etc. Weet iemand hoe ik alsnog (gratis) aan een Windows XP Home Edition installatie cd kan komen?
 
Welkom op Helpmij.:)

Heeft de laptop geen recovery mogelijkheid?
 
Dat heeft hij maar zit in Windows geinstalleerd. Aangezien Windows bugged als wat kan ik deze niet gebruiken ;).
 
Probeer hem van iemand te lenen.

Je kan hem ook downloaden, is volledig legaal als je de serial hebt. We mogen je wel niet aan downloadlinks helpen.
 
Probeer hem van iemand te lenen.

Je kan hem ook downloaden, is volledig legaal als je de serial hebt. We mogen je wel niet aan downloadlinks helpen.
Lenen zal niet gaan ik heb hem vandaag nodig... Ehm... ik ga maar naar een TPB dan.
 
Normaal gesproken heb je Windows niet nodig om de recovery te starten, dit moet namelijk tijdens het opstarten gebeuren.;)

Welke laptop type/model praten we hier over?
 
Gister helaas geen tijd meer gehad, maar heb even de handleiding opgezocht en kwam dit tegen.
Using the Quick Recovery Function
Your Joybook provides you with a Quick Recovery method from its hard drive.
To recover using the quick recovery method:
1. Restart your Joybook.
2. During the restart process, press the F10 key when you see "F10 to Recover" on
the upper left part of the screen. A language selection menu will appear. Click to
select the language you prefer.
3. The following options will then appear on the screen. Use the touch pad or Tab
key to make your selection and then press the Enter key to confirm.
This process will ERASE ALL data in your system drive (C: ) and restore the system
to default factory configuration: restores the system disk (C: ) of your Joybook
to its original, factory preload state.
If this option is selected, all programs you installed or data you saved on drive C:
will be erased. However, data on drive D: will not be affected.
Bron;
http://service.benq.com.hk/HKUploadFile/Book/Joybook_A33_English.pdf
(PDF bestand Acrobat Reader nodig om te kunnen lezen)
 
Werkt niet:(. Ik krijg "F10 to restore" nieteens in mijn scherm. Ening idee hoe dat komt?
 
Kennelijk is er al geen oorspronkelijke installatie meer gebruikt en mogelijk de restore partitie al verwijderd.
 
Nee want de partitie is er nog en ook is er op die partitie van 2GB 1,2GB in gebruik. Dus wat het dan wel is:confused:.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan