installatie cd xp home

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonmagielse

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2001
Ik heb een wat oudere laptop 5 jaar oud, en draait onder xp home en doet het wel maar erg traag, ik zou hem opnieuw willen installeren, maar heb de cd niet meer. Nu zie ik op marktplaats een advertentie over een dergelijke cd met alles erop eraan en met sp3.
Nu is mijn vraag is raadzaam om dit te kopen? Het merk is Toshiba, is dat ook nog van belang bij eventuele aankoop?

m.vr.gr Ton Magielse.

Als het een Originele is Met zilversticker en code compleet,zou je kunnen kijken.
Maar neem Geen gecopi.erde,daar ga je mee de boot in.(activeren,registreren)
Bedenk wel dat je er dan nog niet bent.
Je hebt ook MOBO software nodig.

misschien raadzamer op te schonen.

Laatst bewerkt:
Beste warander
Dank voor je snelle reactie, ik ga dit proberen te achterhalen bij betreffende aanbieder.
Je hoort nog van mij. Maar dat zal wel morgen zijn
Ton Magielse.

Als het rond de 30 euro zit,zou het wel kunnen denk ik.

Hoi Warander.

De vraagprijs is € 14, wel wat goedkoop zou ik zo denken.
Maar ik moet nog contact opnemen met de aanbieder over de gegevens die jij opperde.
Je hoort nog van mij.

ton magielse.

Als het een OEM versie is dan mag de CD/sticker niet verkocht worden (zonder de PC). Als dit toch het geval is, kun je net zo goed van iemand een kopie maken, want dat is net zo legaal dan...

Gebruik gewoon even een Windows cd van iemand en gebruik je eigen key die op te laptop staat.
Makkelijk, gratis en 100% legaal

Hallo mensen.
Ik ga het zo doen, ik ga bij iemand zo'n cd een kopie maken en dan maar hopen dar het goed komt. Verder dank voor jullie reacties, daar heb ik wat aan.

tonmagielse.

Als je een kopie kan maken van je huidige installatie dan is het straks veel makkelijker om alle drivers weer terug te zetten.

Gebruik gewoon even een Windows cd van iemand en gebruik je eigen key die op te laptop staat.
Makkelijk, gratis en 100% legaal

Gaat dat dan?
Op de cd staat toch ook een code?
als ik 1 letter vanaf het boekje(code) tikt,krijg ik ongeldige code!!

Dus,vrees dat dat niet werkt.

Gaat dat dan?
Op de cd staat toch ook een code?
als ik 1 letter vanaf het boekje(code) tikt,krijg ik ongeldige code!!

Dus,vrees dat dat niet werkt.

Werkt probleemloos, alleen niet met een OEM cd, maar wel met een normale.

andere OEM CD met andere OEM sticker gaat ook goed hoor. Een CD met XP SP3 kun je niet gebruiken met een SP2 code en omgekeerd. Daar dus wel even op letten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan