installatie cdrom stuk

• Onderwerp starter Onderwerp starter mibi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mibi

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
beste mensen ik heb een elite group systems moederboard met name:
ECS K7VTA3v5

HET ID VAN HET MOEDERBOARD IS :12/03/2002-K7333-8235-K7VTA3C-00

Met dit moederbord is niets aan de hand maar de installatie CDrom is beschadigd en nu is het installeren een enorme klus geworden door allees handmatig te moeten doen.
Is er misschien iemand die hetzelfde moederbord hanteert en hiervoor een reserve cd rom wil kopiëren?
Ik wil hiervoor best iets missen of betalen want het stoort geweldig.
bij voorbaat bedankt Math

He? :confused: :8-0:

Je zet het bij installeren windows XP en je praat over dat je je mobo niet kunt installeren omdat de cdrom stuk is?
Zo niet, ff je vraag anders formulieren...

@pcfixer

Je moederboard drivers installeren hoort toch onder installeren xp? Vind het niet zo raar. Staan vaak de onboard drivers op (geluid, video, netwerk, modem)

Mibi zoekt dus een moederboard cdrom van hetzelfde moederboard omdat hij nu die dingen niet via de cdrom kan installeren.

@mibi,

kun je niet van alles wat je zoekt 1x die drivers op internet zoeken en daar zelf een cd'tje van maken? Of is dat TE omslachtig.

Ik ben die site ook tegengekomen die je gaf, maar dat is volgens mij alleen de BIOS updates. Ik kon ook geen drivers van het moederboard zelf vinden, helaas:confused:

Ik hoop dat iemand die cdrom voor je kan kopieren.

Zou een mailtje naar het bedrijf met het verzoek om nog een cdrom werken? Wat ik gevonden heb is dat het een product uit Taiwan is??

Als ik xp wil installeren moet ik eerst het moederbord helemaal installeren. Want op het moederbord staan alle drivers voor usb 2.0 ethernetkaart , geluid enz enz.
En om nu alle drivers te gaan zoeken op internet nou dat vindt ik toch wel erg omslachtig want ik ben zelf niet zo'n freek die daar geen hand voor omdraait dus vandaar mijn vraag of er iemand hetzelfde moederbord heeft.

groetjes Math (mibi)
Geplaatst door Tanja1968
@pcfixer

Je moederboard drivers installeren hoort toch onder installeren xp? Vind het niet zo raar. Staan vaak de onboard drivers op (geluid, video, netwerk, modem)

Mibi zoekt dus een moederboard cdrom van hetzelfde moederboard omdat hij nu die dingen niet via de cdrom kan installeren.

@mibi,

kun je niet van alles wat je zoekt 1x die drivers op internet zoeken en daar zelf een cd'tje van maken? Of is dat TE omslachtig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan