Installatie chello starter lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

perpignan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 nov 2005
Ik krijg het niet voor elkaar om bij mijn zoon een chello internet registratie te krijgen. Als ik met zijn laptop mijn vaste kabelaansluiting gebruik krijg ik de melding dat om beveiligingsredenen de sessie is afgebroken. Deze melding krijgt hij op zijn flat ook. Het ligt dus aan z'n laptop want ik heb thuis een goede verbinding. De upc helpdesk kan niets voor me doen. Het volgende heb ik gedaan
- installatie met cd geprobeerd
- installatie via site www.prov.upc.nl
- norton antivirus 2005 gedeinstalleerd
- windowsfirewall uitgeschakeld
- internetbeveiliging op normaal( via extra-internetopties)
- alle cookies accepteren( via internetopties-privacy)
- alle cookies geblokkeerd
Het vreemde is dat hij wel draadloos internet krijgt maar zodra de kabel erin gaat vraagt chello om SID en wachtwoord waarna melding komt van sessie afgebroken om veiligheidsredenen.

Wie helpt anders moet ik het terug gaan brengen. ( draadloos lukt bij hem in de flat niet

Welkom op Helpmij.:)

Had je nog wel de tijd het SID en wachtwoord in te vullen?
Voor SID kun je ook de gebruikersnaam invullen, die je van Chello hebt gehad.

Ja dit kan ik gewoon invullen en daarna krijg ik als antwoord"om veiligheidsredenen wordt de sessie afgebroken

FF alles eruit trekken, na een x tijd reset chello zichzelf. als ik ooit een prob heb, gaat ie er een nacht alles uit. Stroom, kabel , alles. Als je te snel reset blijft ie hangen in zijn prob's module

Ik denk dat norton bij jou ook een prob geeft. zorg ervoor via de zoekopdracht dat alles aan norton eraf is.

daarna (na de nacht zonder stroom etc) de volgende aansluitprocedure

chello router ( wacht op verbinding)
eigen router ( wacht op verbinding)
pc

dan naar www.chello.nl en instal progje volgen

suc6

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan