Installatie driver lukt niet - Bluescreen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daantje3

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2011
Hallo allemaal,

Ik heb dus vanmiddag een HIS Radeon HD 6770 gekocht en in mijn pc gezet. De vorige kaart was een Geforce 7300 LE.
Maar als ik de driver download van de AMD website krijg ik een bluescreen bij het installeren. Er staat dan iets van plug en play en dat er iets met de drivers is. Maar ik heb de nvidia driver al verwijderd en ook alle nvidia mapjes. (ook in het register.) Maar dan nog krijg ik een bluescreen. Ik zit er aan te denken om Windows opnieuw te installeren, maar ik wil eerst weten of een van jullie me kan helpen.

Groet,
Daan.

Laat driver sweeper er eens overheen lopen in de veilige modus zodat alle Nvidia drivers helemaal goed verwijdert zijn, mogelijk dat dat voor het conflict zorgt. Hier een linkje naar driver sweeper: klik

Mocht dat niet werken, dan zou ik een nieuwe windows installatie overwegen, alhoewel dat bij windows 7 eigenlijk niet nodig zou moeten zijn.

:) Net zoals dat ook K1pje zei je moet liever een driver met die ''Driver Sweeper '' verwijderen dan ben je zeker dat restjes van driver ook weg zijn ....:d:thumb:
Maar als ik jou was zal ik benodigde andere driver liever met ''Driver Finder '' ( niet gratis ! ) installeren ....:d:thumb:

@K1pje
Dit werk helaas ook niet....

@Royonix
Ik heb echt de officiele AMD driver voor die kaart dus dat gaat zeker niet helpen...

Je hebt driver sweeper vanuit de veilige modus van Windows gedraaid?

Ok, dan zou ik het zo snel niet weten dus, vrees dat een nieuwe windows installatie dan toch nodig zal zijn :(

Ik heb dus net windows opnieuw geinstalleerd en hij zag gelijk de kaart! En de driver doet het ook. Jeej!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan