Installatie driver lukt niet!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thrillseeker

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2002
Ik keek vroeger altijd DIVX films op mijn computer met MicroDVD (ini files met subtitles).
Nadat ik Direct X 9 geinstalleerd had ging dit echter niet meer. Ik kreeg telkens een foutmelding met mdvd player.
Volgens een andere player (DIVX player) was er was een fout met mijn direct X installatie. Ik direct x opnieuw geinstalleerd maar geen resultaat.
Toen las ik dat het kon zijn dat mijn videokaart driver niet compatibel is met dx9. Ik dus de nieuwste driver gedownload voor mijn RIVA TNT2. Na deze geinstalleerd te hebben startte ik opnieuw op... en mijn computer bleef vasthangen tijdens het opstarten. Er verscheen een zwart scherm dat niet meer wegging. Dus ik maar gereset. Vervolgens startte de computer wel op, maar mijn driver was niet correct geinstalleerd. Gevolg: ik zit hier nu met een lage resolutie en slechte kleuren.
Heb geprobeerd driver (en andere drivers) opnieuw te installeren maar blijft telkens vasthangen bij opstarten.
De cd met de originele videokaart driver vind ik niet meer.

Wat moet ik nu doen?
Ik heb al in veilige modus geprobeerd de videokaart driver te installeren maar dat lukte niet :confused:

Help please
Groetjes

PS: heb windows 98

Heb je wel eerst de oude driver in veilige modus verwijderd ?

Juist Jozo:D
En bij de instaal even je antivirus /firewall uitzetten.
Als je de oude versie nog weet,dan kun je die ook nog downloaden.
En je kaart ondersteund direct 9.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan