Installatie DVD Vista maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanne96

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mei 2012
Berichten
1
Allen,

Ik ben nieuw op dit forum, een nitwit met PC's en heb een wellicht een domme en al 1000 keer gestelde vraag :))). Ik heb van mn Pa een laptop met Windows Vista gehad. Ik wil eigenlijk Vista opnieuw installeren en heb wat zitten browsen naar instructies, stappenplannen e.d. Ik denk dat ik daar wel uit kom, maar nu komt de domme vraag ........................ hoe maak ik een installatie cd/ dvd van Vista????

Alvast bedankt voor jullie hulp!!!

Greetz, Sanne
 
via de herstelpartitie opstarten en dan kun je als het goed is windows opnieuw installeren, je moet even op google kijken welke knop je dan herhaaldelijk moet indrukken in de bios om vanaf de herstelpartitie op te starten
 
Laptop is het ssteem waarmee de laptop destijds is aangeschaft?

Je hebt dus een sticker aan de onderzijde van de laptop.

Dan heb je vermoedelijk ook in start, alle programma's de handleiding van deze laptop staan.
In die handleiding staat hoe je de laptop naar de afleveringsstatus terugkan brengen.
Dat kan meestal door op een toets te drukken bij opstarten of gebruik te maken van de recoverydvd's.

Die recoverydvd's moet je altijd branden. De software staat ook meestal hiervoor op je laptop.

Dit hele verhaal geldt voor laptops die zonder installtiedvd worden afgeleverd.

Controleer eerst eens of dat bij je het geval is.
Dan hoef je namelijk geen installatiedvd van iemand te lenen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan