installatie eset Nod32 lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb nu de eset nod 32 op een nieuwe lege hdd proberen installeren ,
maar nog steeds op het einde die terug rol actie en installatie word dan afgebroken ...

kan iemand helpen ??

dank u

Nu heb ik geen opties meer, behalve herinstallatie van Windows (en de programma's).
Mocht je voor herinstallatie kiezen: Maak eerst een backup van je bestanden (=mail, filmpjes, afbeeldingen, documenten etc.) op een extern medium (externe harde schijf etc.) voordat je met herinstallatie aan de slag gaat.

Tijs.

Dan zal toen het probleem er (niet niet geopenbaard) al zijn geweest. Ik had het over herinstallatie, niet het terugzetten van een backup.

Tijs.

Heb een nieuwe installatie van windows gedaan al en er dan een back up van mijn bestanden
Op terug gezet en wou dan nieuwe eset installeren en ging niet

ja kan andere programma's installeren ..

heb er net nog 2 geinstalleerd, en gisteren ook 1

mvg

Ik geloof je graag. Maar een schone installatie op een lege schijf geeft nog steeds dezelfde installer foutmelding? En dat ook nog met een bekend programma van een groter merk. Ik heb echt geen idee meer.

ik heb net een trial versie van norton gedownload , om eens te testen of het ging werken
deze geinstalleerd en werkt meteen ..

waarom kan die eset dat dan toch niet
mvg

kan zijn dat er op die eest installatie schijf een fout zit daarom op het einde niet afwerkt.... zou mr toch is terug naar de winkel gaan en vragen voor een andere eset instalschijf te krijgen en de oude in te wisselen

Heb ook al is geProbeerd een trial te
Installeren van eset nod32
Via internet ..
Maar lukt ook niet

dan is er iets met je windows 7 aan de hand, is dat een legale versie van windows 7 of een ilegale versie?

Laatst bewerkt:
Is een windoWs uit een cd pakket uit Winkel..
Vroeger werkte eset prima en nu na back up terug te zetten
Kan ik die nieuwe versie van eset er niet op krijgen

kan zijn door de backup dat dit het probleem ontstaat :shocked:, waarom omdat je waarschijnlijk bestanden van de oude eset ook terugzet en daarom misschien je nieuwe versie niet wil geïnstalleerd geraakt?
heb je het al is op een andere pc geprobeerd om die eset te installeren?

Laatst bewerkt:
Download nu de laatste versie. In de afgelopen updates zat een bug. Kan zijn dat je daar bij installatie ook last van had.

Nog iemand wat gehoord van kevin90, is het probleem nu opgelost? of word dit niet meer vermeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan