Installatie HP 920C onder Windows ME

Status
Niet open voor verdere reacties.

Huigie

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2001
Moedeloos...................
Ik probeer een HP 920 C op een windows ME machine te installeren. Krijg het gewoonweg niet voor elkaar. Op 2000 en XPPro geen enkel probleem, maar ME............???????????
Via de website van HP en via zoekmachines geprobeerd drivers te downloaden. Via HP krijg ik een bestand van 16,5 MB die het niet doet. Via de zoekmachine ziet het er goed uit, maar ME opent de driver gewoonweg niet.
Wie of wie weet raad.
De printer heb ik nu voor nood als standaard HP deskjet geinstalleerd, maar dat is natuurlijk niet zoals het hoort....maar hij print voorlopig, al komt er na het printen steeds 1 extra blaadje met een stip in de bovenhoek.

Groetjes,

Lieve Bennie

Bedankt voor je reactie, maar helaas vind ik daar niet wat ik zoek.
Alle opties heb ik doorlopen, maar het werkt nog steeds niet.
De uiteindelijke driver waar ik op uit kom om te installeren, die had ik al geprobeerd. Als ik de .exe laat lopen, dan komt hij met een loading scherm. Deze geeft 10% aan en dan.............weg scherm en er gebeurd verder niets. Autorun van een andere driver werkt ook niet. Alles bestanden op de cd zijn wel te benaderen, dus de cd is wel toegangelijk.

Kan je de benodigde bestanden van de CD naar een tijdelijke map kopiëren en het dan proberen?

Probeer desnoods op dat *.exe-bestand te klikken onder veilige modus.

Is het een printer die inderdaad op de USB is aangesloten? Of de parallelle poort? (Was ik pardoes nog vergeten te vragen, misschien wel hele foute link gegeven:o ).

Groetjes,
Bennie

printer is via paralelle poort aangesloten.

beide andere opties zijn helaas niet gelukt.

nee, er zit verder niks op die poort.

Maar wat ik niet begrijp...........als HP deskjetinstallatie print ie in ieder geval.
De CD met HP920C reageert, opent, werkt gewoon niet. Verschillende versies ook niet.
Alsof ME het niet als een installatie ziet of zo. Maar is gewoon .exe bestand.

Klinkt een beetje flauw maar misschien een reden om op XP over te stappen (ME= meer ellende).

hihi, misschien goed idee, maar om voor een printer zoveel op de hals te halen............
maar gaat dat goed..........98 -> ME -> XP????
Is oud machientje volgens mij

Wat dacht je van mijn machientje (4 jaar).
zie systeem button.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan