Installatie Lexmark X1270

Status
Niet open voor verdere reacties.

Correke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 aug 2007
Hallo,

ik ben een beginnende computergebruiker en heb een All in One printer gekocht. Maar bij het installeren gaat het al fout :confused:
De installatie gaat tot het eind goed en juist als het Takencentrum als snelkoppeling moet worden getoond krijg ik de foutmelding : error , fout in bewerking in geheugenregistratie.
Vervolgens kan ik wel op printen, maar het scannen gaat bijv. helemaal niet.
Ik heb de printer al eens verwijderd, de virussoftware uitgeschakeld en weer geinstalleerd, maar helaas geeft dat geen verbetering.

Wie kan me een tip geven??

Ik heb het steeds geprobeerd vanaf de meegeleverde CD, maar zal het nu eens via deze weg proberen! Bedankt voor de tip!:thumb:

Helaas werkt dit ook niet.....
de exacte foutmelding die ik helemaal aan het einde van de installatie krijg is de volgende:

'de instructie op 0x7e809783 verwijst naar geheugen op 0x5f544f434. De lees/schrijfbewerking op het geheugen is mislukt.'

Wat kan ik daar nou weer mee ??? :confused:

Cor

Ik heb het steeds geprobeerd vanaf de meegeleverde CD, maar zal het nu eens via deze weg proberen! Bedankt voor de tip!:thumb:

Inmiddels met de helpdesk van Lexmark contact gehad. Zij geven aan dat het een probleem met de PC is en niet met de printer.
Heb hun advies opgevolgd (opstartmodus aanpassen, waarbij de 'geheugeninlaadopties' bij het opstarten van automatisch zijn afgehaald) en dan weer geprobeerd te installeren.
Ik krijg nu niet meer de foutmelding, maar ook nog steeds geen werkende printer.
Althans, de printer werkt wel, maar het scannen gaat nog steeds niet. Het lijkt wel of er een soort transportbeveiliging op de printer zit, die er door de software vanaf zou moeten worden gehaald, maar dat gebeurt dus niet. :confused:
Ik ga dat resultaat (is van afgelopen weekend) weer doorgeven aan Lexmark en hopen dat zij met een andere oplossing komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan