installatie loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick911

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2007
Berichten
13
Hallo,

Ik zit met een probleem. Namelijk, ik heb een nieuw moederbord gekocht (k9a2gm-f v3) en een nieuwe processor (Am3 X250) en als ik nu de windows installatie van vista start dan loopt deze vast nog voordat ik kan beginnen met installeren. ik heb de harde schijf en de dvd speler op 1 ide poort omdat er maar 1 is ook dus vandaar. heb dit wel ingesteld met de jumpers op master en slave dus zou goed moeten zijn.

weet iemand wat dit zou kunnen zijn, heeft iemand dit ook wel eens gehad?

alvast bedankt,
 
Heb je ook de BIOS instellingen gecontrolleerd? Het is een nieuw moederplank, vandaar mijn vraag:thumb:
 
Ja die staan naar mijn weten goed... heb inmiddels windows xp erop gekregen om dat maar te proberen en dat werkte, totdat ik hem vanavond weer op wilde starten. balkje ging lopen van xp ik zag even de muis in een zwart scherm van windows en floep zwart beeld en niks meer...

zou dan het moederbord niet goed zijn of denk je wat anders?

bedankt voor je reactie in ieder geval:thumb:
 
Trek eens bij uitgeschakelde computer je grafische kaart eruit en stop ze weer terug. Dat deed ik vroeger bij AGP kaarten.

Helpt het niet dan kan het ook geen kwaad. En laat eens de BIOS een uitgebreide zelftest uitvoeren.

Het kan ook nog geheugen zijn. Daar kom je met memtest86 of memtest86+ achter. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan