installatie nero express 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hinke

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2007
Berichten
6
Hallo,

Ik heb een dvd-rewriter gekocht van het type NEC 5170 DVD +/- Rewr 18x ZW.
Hij wil echter niet naar behoren functioneren.

Het lukt mij niet om de bijgeleverde software van Nero express 7 te instaleren. Ik heb dit al op verschillende manieren geprobeerd. Automatisch opstarten doet hij niet/ via
deze computer kan ik wel zien welke mappen erop de dvd staan, maar hij
opent ze niet/ via programmatoegang en instellingen nieuwe software
instaleren geeft hetzelfde probleem. Foutmelding: een Read/Write Process Memory-
opdracht is slechts gedeeltelijk uitgevoerd (of iets wat hier erg op lijkt).

Ik heb de jumper inmiddels op slave gezet en kan nu wel cd's lezen en branden via windows media player. Dvd's kan ik echter nog steeds niet openen en/of branden.

Ik werk op een Dell dimension 2350 en gebruik windows XP

Wie heeft een oplossing?

Groetjes Hinke
 
Laatst bewerkt:
Alle DVD's blijven onhandelbaar?
Als je de Nero installatie CD in de lade legt en je gaat naar Uitvoeren, vervolgens blader je naar de DVD-inhoud en selecteert het Setup.exe bestand en dan OK, begint de installatie dan nog niet?
 
Nog niet opgelost

Deze manier had ik nog niet geprobeerd, maar ook deze werkt niet.
Ik blijf de volgende foutmelding krijgen: D:/setup.exe Een Read/writeProcessMemory-opdracht is slechts gedeeltelijk uitgevoerd.

Heel frustrerend.
 
Ik heb wat rondgekeken op Internet maar één pasklare oplossing niet gevonden. Begin om na te kijken of je in de rij geinstalleerde software hebt staan Windows Installer 3.1. Zoniet download hem dan hier. (Je moet wel je Windows laten valideren.)
Als dat niet help: kun je de inhoud van de Nero Installatie CD naar een map op je harde schijf kopieeren en dan setup draaien? (Misschien overbodig, maar maak de CD goed schoon.) En ook nog te proberen is om de CD/DVD-Rom in Apparaatbeheer uit te schakelen (Installatie ongedaan maken) en dan de PC te herstarten.
 
Laatst bewerkt:
Uhmmzz, bij mijn weten gebruikt Dell de Cable select (C/S) instelling, heb je dat ook al geprobeerd??
 
opties Boeing 747 werken helaas ook niet.

Ik heb ze allemaal geprobeerd, maar helaas ook dit werkt niet. Na verwijderen van de dvd (installatie ongedaan maken) kan ik dvd speler weer keurig installeren, maar de software opent hij nog steeds niet --> ik kan het ook niet copieren naar de harde schijf.

zie dat je trouwens Boeing 737 heet, sorry.
 
Laatst bewerkt:
Opties Boeing 747 werken helaas ook niet

Ik heb ze allemaal geprobeerd, maar helaas ook dit werkt niet. Na verwijderen van de dvd (installatie ongedaan maken) kan ik dvd speler weer keurig installeren, maar de software opent hij nog steeds niet --> ik kan het ook niet copieren naar de harde schijf.
 
Nog niet opgelost

Hallo,

tot dusverrre doet de dvd-speler nog steeds niets.
Nu heb ik van 2 mensen de tip gekregen om de dvd speler weer op master te zetten en dan aan te sluiten op de kabel van de harde schijf en de harde schijf op de kabel die ik nu voor de dvd speler gebruik. Hij zou dan moeten werken.

Werkt mijn computer dan echter nog wel? Hoe groot zijn de risico's? Hoe waarschijnlijk is het dat hiermee mijn probleem is opgelost?

HELP

Gr. Hinke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan