Installatie Nvidia videokaart breekt telkens af.

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
ScreenHunter_04 Mar. 15 11.34.jpgScreenHunter_01 Mar. 15 11.15.jpgHoi lezers,

Ik kom weer met een vraag over mijn Nvidia gForce 9600gs videokaart.

Telkens als ik de update van mijn bovenstaande videokaart wil installeren breekt hij zonder een noemenswaardige foutmelding af. Het gaat om de (juiste, systeemscan) versie, 296.1. Snap het niet. heb de directory op de aanbevolen plaats proberen te installeren, maar dat werkte sowieso niet. toen in Downloads. Daar gaat de installatie vrolijk van start, maar na een 10 minuten kapt hij met de voortgang. Wat kan ik hieraan doen?

De download geeft aan dat de update compatibel is!

P.S. wil een goede 3 GB kaart aanschaffen, maar daar moet ik nog even mee wachten.

Zie scanbijlagen aangaande de lopende installatie en afbreekmelding.

Sorry, maar kan de onderaan geplaatste (onjuiste image niet verwijderen. de bovenste 2 stuks zijn wel ok.

Met dank, Marc

Bijlagen

• ScreenHunter_01 Oct. 15 11.57.jpg
    ScreenHunter_01 Oct. 15 11.57.jpg
    102 KB · Weergaven: 24
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of het volgende wat ik zeg klopt.. maar volgens mij is jouw videokaart niet compatibel met Mass Effect 3. Deze update van nVidia is vooral gefocussed op de verbetering van het spelen van ME3. Net als bij BF3 kwam er een update.
Ik heb thuis nog een oude 9500gt liggen. Ik zal aan het eind van de dag even kijken in hoeverre die update compatibel is met mijn oude videokaart.

offtopic:
het aantal GB's op een videokaart betekent niet dat hij beter is dan een videokaart met een lager aantal GB's

Sorry, voor de verlate reactie,

Bedankt voor je uitgebreide antwoord en de moeite gedaan. Vreemd dat bij Nvidia er dan iets anders gesteld werd. Ik kwam er, na mijn videokaart ingevoerd te hebben, bij uit. Dat zou fijn zijn als je dat van die 9500GT zou bekijken!

O ja, de kaart die ik nu krijg is de: GeForce GT 440 1024MB (01G-P3-1441-KR)

Marc

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan