Installatie Outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

etboss

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2000
Hallo.

Ik heb Outlook 2003 op een CD staan van m'n Ipaq.
Ik heb getracht die te installeren op een PC met Windows XP Home SP2. Op het moment, dat de install proc. om de registratie code vraagt, gaat de cursor even blinken in het vakje voor de reg code, dan gebeurd er een tijdje niets en dan krijg ik een windowtje, met de melding dat het fout gaat (niet wat)en sorry for the inconfinience. :evil:

Heeft iemand een idee wat hier aan de hand is. De install van outlook 2002 ging wel goed.

Groeten

Erwin

ipac software is niet hetzelfde als voor een normale pc.

Ik vermelde ook alleen maar dat de Outlook software op die cd stond en het is de PC versie --100% zeker.
Normaal zit Outlook voor de PPC in het hele pakket voor de PPC, indit geval Microsoft PocketPC 2003.

Dus de vraag gaat wel degelijk over PC software, dus Outlook 2003.

Groetjes

Erwin

Als jij wilt installeren krijg je dan dat mooie gekleurde scherm van outlook, oranje rood groen en wit.

Kun je een screenshot van de foutmelding hier plaatsen.
Dus dat schermpje waarin outlook stop en dat is 't.

Want een melding die niet gegeven word die kun je ook niet plaatsen.

Puppie

Die leuren waar je het over hebt, zijn wel te zien op mijn gezicht.....;-(((((
Ik heb hier een screenshot bijgevoegd van dat scherm.
Ik hoop dat het iets opleverd.
Zou dit iets met SP2 te maken kunnen hebben???

Groeten

Erwin

Bijlage toevoegen:
De grote mag maximaal: 102400 bytes zijn

Toegestane bestandsextenties: gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar

Sory maar ik ben een paar dagen druk met iets anders geweest. Die bijlage zal wel te groot geweest zijn, maar het is gewoon dat scherm waar om de product key wordt gevraagd. Ik heb zo iets trouwens ook met een andere install gehad. Daar werd om een serial nbr gevraagd, en dat scherm verdween ook ploseling en de install ging door. Later ging het uietraard wel fout door het missen van het serie nummer.
Ik begin toch wel aan SP2 te denken, maar weet niet waar ik het moet zoeken.

Groeten
Erwin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan