Installatie Outlook 2007 kan Outlookr.WW\OutlookrWW.msi niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

myna

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2010
Berichten
12
Een nieuwe computer, nog niets op geïnstalleerd als alleen het eerste ingebruikname proces doorlopen en een allereerste herstelback up gemaakt. Hierna wilde ik Outlook 2007 installeren. Na enige tijd gedurende installatie krijg ik de foutmelding dat het bestand Outlookr.WW\OutlookrWW.msi niet gevonden kan worden.
Hierdoor kan Outlook 2007 niet geïnstalleerd worden.
Wie weet wat ik kan doen?
Het is een legale versie en draait op een andere huidige computer prima.
 
Hoi,

Van waar af installeer je?
En gaat het alleen om Outlook, of kies je het als onderdeel van MsOffice.
 
Vanuit Microsoft Office Outlook 2007 CD, is geen onderdeel van MSofficepakket.
 
Ik installeer Office liefst vanaf de harde schijf. Dus de inhoud van de Office CD naar een aparte map op je computer kpoiëren en in díe map Setup.exe starten (of welke andere methode dan ook om de installatie te starten).

Succes,

Tijs.
 
Vanuit Microsoft Office Outlook 2007 CD, is geen onderdeel van MSofficepakket.

Hoi Myna,

Kennelijk is er 'ene' Dnties die de verdere ondersteuning graag overneemt .......
Succes met de oplossing :p

Aanvulling 22:15. Ik heb me inmiddels afgemeld voor deze topic.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Myna,

Kennelijk is er 'ene' Dnties die de verdere ondersteuning graag overneemt .......
Succes met de oplossing :p

@vanveelen: Geen idee wat je hiermee wilt zeggen.
Ik verdenk je ervan hier een flauwe of gemene opmerking in mijn richting te hebben gemaakt. Hopelijk heb ik het verkeerd.

Tijs.
 
@vanveelen: Als mijn tip off-topic was, zeg dat dan gewoon. :D

Tijs.
 
Hoi,
Ik heb het ook geprobeerd om van de CD eerst op de laptop te zetten. Helaas lukt me dat niet. Waarschijnlijk is een bestand beschadigd (zit wel een krasje over de cd) op dat punt.
De cd is al eerder op mijn vorige laptop gezet. Is er een mogelijkheid om het bestand op een andere manier te achterhalen?

Myna
 
Als je (bijv.) nog weet dat je de CD op de andere laptop op de C: schijf hebt gezet, dan kun je proberen het op die laptop te achterhalen waar je het bestand / de CD neergezet hebt:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> cmd /k dir /s /a C:\outlookr*.*

[Ik had trouwens niet direct verwacht dat mijn tip hier hout zou snijden, maar blijkbaar heb je inderdaad een probleem met lezen vanaf de CD-rom]

Succes,

Tijs.
 
Hoi Tijs,
Als ik dat invoer bij de zoekopdracht vind het 2 bestanden (en 1 map). Is het dan voldoende om deze op de nieuwe laptop over te zetten en dan de outlook 2007 cd te draaien, of moet ik juist nog iets meer doen?

Gr. Myna

Helaas is een baan als systeembeheerder of supportmedewerker niet weggelegd voor mij, dat merk je wel!
 
Laatst bewerkt:
Ik kan dat niet beoordelen. De naamgeving van de map zou je moeten vertellen of het voldoende is die ene map alleen of wellicht de hele map erboven (incl. de map die getoond werd) over te moeten zetten. Per slot is mijn tip vooral bedoeld als geheugensteuntje voor jou dat je weer een idee krijgt waar je de inhoud van die CD had neergezet.

Tijs.
 
Aanvulling 22:15. Ik heb me inmiddels afgemeld voor deze topic.
Zo jammer dit weer. Kennelijk ben je (nog steeds) in de veronderstelling, dat als jij er mee bezig bent niemand er meer aan mee kan/mag helpen. Iets wat niet de intentie van een forum is en zeker niet van Helpmij.nl.;)
 
Hoi Tijs,

Ik heb het uiteindelijk opgelost met een andere (legitieme) cd rom die wel goed draaide op de nieuwe laptop. Ik heb daarna gewoon mijn sleutel ingevoerd en nu werkt alles wel.
In ieder geval bedankt voor je service!

Gr. Myna
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan