Installatie Photoshop Elements 6.0?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

fleur77

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2001
Berichten
270
Beste medeforumleden,

Na intensief gebruik van Photoshop Elements 6.0, heb ik het programma opnieuw op mijn pc proberen te installeren. Het liep overigens heel goed, maar wou het even opschonen van alle fotobestanden.

Nu lukt het me niet meer om het vanaf de cd te installeren met Windows XP.

Krijg de melding:

Data1.Cab required for this installation is corrupt and cannot be used. This could indicate a network error, an error reading from the cd or a problem with this package".

Wanneer ik deze boodschap wegklik, krijg ik "FDI server error".:mad:

Hoe zou ik dit probleem kunnen oplossen?

Bij voorbaat dank,

Fleur77.
 
Je probeert opnieuw te installeren zeg je, maar wat is de reden ?
Normaal gesproken hoef je een programma nooit opnieuw te installeren.

Maar wil je zoiets toch doen, zal je het programma meestal eerst moeten de-installeren.
Daarna een regcleaner draaien kan een goede optie zijn om alle sporen te verwijderen.

Hierna zou een nieuwe installatie zonder problemen moeten lukken, tenzij je met illegale software te maken hebt.
 
Je probeert opnieuw te installeren zeg je, maar wat is de reden ?
Normaal gesproken hoef je een programma nooit opnieuw te installeren.

Maar wil je zoiets toch doen, zal je het programma meestal eerst moeten de-installeren.
Daarna een regcleaner draaien kan een goede optie zijn om alle sporen te verwijderen.

Hierna zou een nieuwe installatie zonder problemen moeten lukken, tenzij je met illegale software te maken hebt.

Bedankt voor je antwoord.

Volgens mij heb ik gedeinstalleerd, maar misschien niet goed? Is dat te controleren?

Heb Norton, kan ik daaronder een regcleaner draaien/ Weet niet goed wat dat is, ik veronderstel het register?

Fleur77.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan