[Installatie Probleem] Live Messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lhuntux

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2008
Hallo,

Ik kan mijn Live Messenger niet installeren.

Ziehier wat meer info:

Ik heb het al 10 keer proberen uit te zoeken maar vind het probleem NIET.

Groeten.

Laatst bewerkt:
schoon je register eens op met regscrub of ccleaner. Verwijder oudere versies eens, en controleer vooral je verbinding. Misschien is het maar een tijdelijk probleem, dat ook aan de servers van Windows Live kan liggen;)

Dit is geen server probleem. En het heeft ook niks te maken met zijn verbinding. Start je pc opnieuw op en open niks behalve je windows live messenger

Bedankt voor de snelle replies.
Ik heb even CCleaner gedownload en ik ga het eens testen.

Latere informatie volgt...

Het lukt niet. Ik heb m'n register gescant maar nog altijd hetzelfde probleem.
Ik ga proberen hotmail eens opnieuw te downloaden maar ik denk niet dat dat zoveel gaat uitmaken. Het is wel dat dit probleem zich niet voordoet op de map van m'n ouder.

Groet.

Laatst bewerkt:
Ik heb de setup opnieuw gedownload maar nog STEEDS hetzelfde probleem.
Misschien moet ik CCleaner gebruiken op al de gebruikers van deze pc?

ja, ik had het ook probeer anders gewoon windows Live messenger 9.0 beta te downloaden
dan heb je geen instalatie probleem..;)

[EDIT]: TOCH NIET OPGELOST
~> Zie beneden!

ja, ik had het ook probeer anders gewoon windows Live messenger 9.0 beta te downloaden
dan heb je geen instalatie probleem..;)

WERKT! BEDANKT!
PROBLEM SOLVED!
LOVE YOU!

Laatst bewerkt:
TOCH NIET OPGELOST!
Sorry!

Deze 9.0 béta is zeer traag en als ik aanmeldt krijg ik zoiets als:
Service is temporary not available.

haha, kijk eens of je goed internet verbinding hebt. En trouwens staat er ook this taking more time then normal. HIj neemt meer tijd in. Heeft voor de rest geen gevolgen

haha, kijk eens of je goed internet verbinding hebt. En trouwens staat er ook this taking more time then normal. HIj neemt meer tijd in. Heeft voor de rest geen gevolgen

Wat bedoel je daarmee? Ik heb internet, anders zou ik hier niet posten.

Koos bedoelt datje je verbinding moet controleren. Is het geen firewall probleem misschien?

Kijk eens of je wel goede internet verbinding hebt, En het inloggen op de msn 9.0 gaat niet zosnel als de andere msn

Alles gecheckt.
Still the same problem.

Ziehier:

Laatst bewerkt:
Dit is meer een tijdelijk probleem. Heb ik ook wel eens. Gewoon ff opniwu proberen steeds. Mss ff opniuw opstarten, en anders ff tijdje wachten

Tja het bericht zegt dat de service op dit moment niet beschikbaar is. Dat heeft dan betrekking op de server van MSN. Gewoon blijven proberen, over een uurtje ofzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan