vistavista
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 nov 2008
Meteen na aankoop van een Dell PC (Inspiron 1525) wou ik Microsoft Office 2007 (enterprise edition) installeren maar als ik die wil instaleren krijg ik altijd een foutmelding.
Er verschijnt er een kader met:
"De vereiste bestanden worden voorbereid".
Na enkele minuten krijg ik volgende foutmelding:
"De installatie kan niet worden voortgezet omdat een vereist bestand niet beschikbaar is of beschadigd is. Start Setup opnieuw van de oorspronkelijke installatie-cd of downloadlocatie."
Verder als dat kom ik niet, en het is iedere keer zo. Ik run Vista home premium en heb ook geprobeerd met de gebruikersbeheercontrole (UAC) uit.
Op mijn andere laptop (XP) geraakt de installatie wel verder.
Weet er misschien iemand hoe ik office 2007 toch geinstaleerd krijg?
Heeft het iets te maken met de reeds voorgeïnstalleerde Microsoft Office Powerpoint Viewer 2007 viewer?
Er verschijnt er een kader met:
"De vereiste bestanden worden voorbereid".
Na enkele minuten krijg ik volgende foutmelding:
"De installatie kan niet worden voortgezet omdat een vereist bestand niet beschikbaar is of beschadigd is. Start Setup opnieuw van de oorspronkelijke installatie-cd of downloadlocatie."
Verder als dat kom ik niet, en het is iedere keer zo. Ik run Vista home premium en heb ook geprobeerd met de gebruikersbeheercontrole (UAC) uit.
Op mijn andere laptop (XP) geraakt de installatie wel verder.
Weet er misschien iemand hoe ik office 2007 toch geinstaleerd krijg?
Heeft het iets te maken met de reeds voorgeïnstalleerde Microsoft Office Powerpoint Viewer 2007 viewer?