Hallo fooks kzit met een probleempje, misschien dat jullie mij kunnen helpen. Voorheen had ik XP home edition op mijn pc zitten maar ik heb Windows XP Pro erop geinstalleerd. Ik heb een harde schijf van 160 GB met een capaciteit van 147 GB. Toen Home edition nog geinstalleerd was had ik nog een capaciteit over van 140 GB. Gisteren had ik XP Pro geinstalleerd maar nu heb ik nog een capaciteit over van 123 GBerin zittenMaar nu wil ik toch windows XP pro installeren, maar ik kom er niet helemaal uit met de partitie indeling. Ik heb een harde schijf van 160 GB, in het echt zit er maar 147 GB op. Toen de Home Edition er nog op zat had ik nog een capaciteit van 140 GB over. Nu heb ik XP Pro geinstalleerd maar nu heb ik nog een capaciteit van 123 GB over. Ik heb het idee dat de andere besturingssysteem er nog op zit maar ik weet niet hoe ik dit er af kan halen. Het gaat volgens mij al fout bij de partitie indeling, kweet alleen niet wat. Als ik bij de partitie indeling ben tijdens het installeren van XP pro krijg ik ook niet de gehele grote te zien van de harde schijf.... Hoe krijg ik het voor elkaar dat als ik dadelijk opnieuw Win XP Pro gaat installeren ik de volledige capaciteit kan benutten van de harde schijf???
Wie oh wie kan mij helpen...
Thnx
Wie oh wie kan mij helpen...
Thnx