installatie problemen all in one HP 1350

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanders

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2001
Hallo

Ik heb deze printer pas gekocht, maar krijg hem niet geinstalleerd. Hij moet via usb worden aangesloten.
Nu krijg ik de melding als ik aan het installeren ben, dat ik de kabel er in kan doen, nadat te hebben gedaan, gaat het installatie progje een stukje verder, maar komen er allemaal windows vensters met hardware gevonden. Deze kan hij niet installeren zegt hij. En dan slaat het installatie progje ook vast. De usb werkt gewoon, want als ik toetsenbord enz erin doe werkt hij gewoon. Hij herkent wel de printer maar kan hem dus niet installeren, heb ook al de update gedownload van HP maar dat lukt ook niet. Heeft iemand hier ervaring mee? Of een oplossing?

Bij voorbaar dank

gr

Heb je geen installatie cdrom met drivers want normaal kun je hem vanafcdrom installeren.
Printer aansluiten en dan opstarten en installeren.

Wat voor type HP printer is het.

Het is de HP all in one 1350

Installatie cdrom heb ik juist wel en daar installeer ik hem ook mee, maar als ik daar mee bezig ben, zoals hierboven beschreven, dan komt als ik volgens de installatie de usb er in moet doen, die schermpjes van windows nieuwe hardware gevonden, en even later dat hij dit niet kan installeren. Dan slaat ook de installatie van de cdrom vast. Heb het ook al geprobeerd te installeren zonder de usb er in te doen, maar dan doet hij het ook niet.

Probeer na het aansluiten van de printer de "Nieuwe hardware gevonden" eens te anuleren, en dan de setup het werk laten doen.

Heb je dit al geprobeerd:
Printer geheel afkoppelen
Dan software installeren van af cdrom (Alle programma's afsluiten)

Als deze geinstalleerd is, de printer aan zetten en de de USB kabel in pluggen in de pc daarna nieuwe hardware detecteren windowsxp zal deze vanzelf allemaal installeren wachten tot alles klaar is en dan opnieuw opstarten

ja dat heb ik ook al geprobeerd, het heeft volgens mij toch met die usb te maken, maar men toetsenbord doet het er wel op.

Al gekeken in apparaat beheer of er een fout melding is?

ja staat dat dat de stuurprogramma's niet werken, en met die cdrom opnieuw die stuurprogramma's installeren werkt ook niet. Ik denk dat ik maar terug naar de winkel ga, aangezien er in de doos ook geen usb snoer bij zat, die kreeg ik er los bij. Zouden ze een verkeerde hebben gegeven?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan