Installatie problemen fifa 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Do0pie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 okt 2009
Berichten
2
Hallo allemaal,

Ik hoop dat hier iemand is die mij kan helpen. Twee dagen geleden heb ik Fifa 10 gekocht voor op de pc maar nu kan ik hem maar niet installeren. Nadat ik twee keer akkoord heb aangevinkt (voorwaarden) krijg ik het volgende bericht:

Fout bij het lezen van bestand E:\autorun.dat. Controleer of het bestand bestaat en of je er toegang toe hebt.

Nu heb ik op internet al gezocht en meerdere dingen geprobeerd, zoals cd openen en alles kopieëren naar een lege map (dan krijg ik een blauw scherm). Verder volgens mij de laatste updates van Nvidia gedownload en geïnstalleerd maar ook dat is het probleem niet.

Wat gaat er mis of wat doe ik verkeerd?
Hoop dat iemand mij kan/wilt helpen.

Alvast bedankt.
 
Is de CD bekrast? Dan zou het kunnen zijn dat hij een bepaald bestandje niet meer kan lezen.

Zou het wel knap van je vinden, een CD bekrassen in 2 dagen :p

Als dit niet geval is, probeer ik je nog wel verder te helpen. Ik heb hem zelf namelijk wél succesvol geïnstalleerd.

Probeer eens alles van de CD in een lege map te zetten maar autorun.dat over te slaan. Lukt dat wel?
 
Is de CD bekrast? Dan zou het kunnen zijn dat hij een bepaald bestandje niet meer kan lezen.

Zou het wel knap van je vinden, een CD bekrassen in 2 dagen :p

Als dit niet geval is, probeer ik je nog wel verder te helpen. Ik heb hem zelf namelijk wél succesvol geïnstalleerd.

Probeer eens alles van de CD in een lege map te zetten maar autorun.dat over te slaan. Lukt dat wel?

bıj mıj gıng de ınstalatıe slow maar dıt heb ık nog nooıt gehad maak je cd ıs goed schoon
 
De cd kan onmogelijk bekrast zijn aangezien ik hem direct uit het hoesje in de computer heb gedaan, toen ik dit probleem kreeg ben ik direct terug gegaan en heb ik een nieuwe gekregen maar ook toen kreeg ik het zelfde probleem.

Ik zal nu even proberen alles te kopieëren zonder de autorun.dat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan