Installatie problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rickkkk

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2009
Berichten
260
Hallo,

ik heb per ongeluk Windows 7 geïnstalleerd met een grote van een schijf met 76292mb,

nu had ik gehoopt om hem opnieuw te installeren en zodat ik de schijf opnieuw kan indelen.
maar helaas geen effect.

nu als ik de computer met deze mb's installeer werkt de pc dus te traag.

Hoe kan ik dit oplossen?

mvg
 
Wat bedoel je met indelen? Meerdere partities?
De grootte van de partitie/schijf is niet relevant voor de traagheid van je pc. Waarschijnlijk is er dan iets anders aan de hand.
Na een herinstall alle drivers en windows zelf geupdated?
 
ja, alles up to date. inderdaad partities.

er zit een hardeschijf in van 120gb, dat zou ik dan toch moeten kunnen zien?
 
Hoi,
Om je beter te kunnen helpen graag wat nadere uitleg. Is je schijf wél aanwezig in schijfbeheer (uitvoeren>diskmgmt.msc) ?
 
Ja die is zeker aanwezig. ik heb er nu geen besturingssysteem opstaan, opdat er maar 76292mb schijf grote was, dus hoop als ik hem opnieuw installeerde met de partities wat kon
 
Staat hij daar "online" en is de status ok? Is het een schijf met FAT- of NTFS indeling?
Als er toch niets op staat en de schijf heeft een fat32 indeling waarom converteer e/o formatteer je die schijf dan niet gewoon?
Handleiding.
 
Ik heb er nu geen besturingssysteem opstaan, dus weet ik wat er allemaal precies staat bij schijfbeheer.

Kan ik niet iets opstarten met een usb stick om wat dingen aan te passen
 
Als je geen besturingssysteem hebt kun je toch ook geen schijven zien?
Of begrijp ik iets niet?
 
Idd geen touw aan vast te knopen, geen besturingssyteem maar wel schijfbeheer......

Met alleen die schijf erin opstarten met de installatie dvd of stick en in geavaceerd schijfbeheer eerst de schijf leegmaken, dus alle partities eraf en nieuwe aanmaken en w7 installeren.
 
Ik heb er nu een besturingssysteem op, Win7 ik zal dinsdag even kijken hoe het zit, dan ben ik namelijk weer bij die pc. en als ik het FAT is converteer ik het naar NTFS
 
Er staat nu Windows 7 op ntfs gecoveteert ( dat was al zo) , Hoe moet ik nu verder?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan