installatie route66 op nokia n73 lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is me gelukt TT aan de praat te krijgen, krijg nu echter geen GPS connectie, maar dat zal vast komen omdat ik binnenshuis zit ;)
Ik las wel dat ik nog iets moest instellen op me N73 voor de verbinding tussen tel en gps ontvanger klopt dit of doet hij sit vanzelf als ik wel GPS connectie heb ?

HGT, de eerste keer verbinden duurt in de regel vele malen langer dan de tweede keer, dus even geduld.En volgens my moet er ook nog het een en ander ingesteld worden om verbinding te maken met jou gps en de satelieten.

Help!

HGT, de eerste keer verbinden duurt in de regel vele malen langer dan de tweede keer, dus even geduld.En volgens my moet er ook nog het een en ander ingesteld worden om verbinding te maken met jou gps en de satelieten.

op een of ander manier krijgt mijn gps apparaat geen connectie met de satelieten heb zeker 6x 10min gewacht, hij schakelt zichzelf uit als hij geen connectie kan maken, heel vreemd, ligt dit aan het GPS apparaat of moet ik wat instellen op me N73 ( zou zelf niet weten wat, Blue tooth instelling staan goed :S) heb jij nog een idee wat het dan kan zijn ?

It works :)

het is gelukt! heb hem aan de praat!! heeft ff geduurd maar dan heb je ook wat ;)

Thanx nog voor de hulp! :thumb:

help me!!!!

ik heb tom tom 6 gedoload
en alles op nokia N73 geezet
bij instaleren stp ie op eens en zge ie kan neit in instaleren
en de rets staat een vraag teken bij??
kan ik beter route 66 mobile 7 dowload zo ja waar?

ik heb tom tom 6 gedoload
en alles op nokia N73 geezet
bij instaleren stp ie op eens en zge ie kan neit in instaleren
en de rets staat een vraag teken bij??
kan ik beter route 66 mobile 7 dowload zo ja waar?

@ Vincent500, ga op je telefoon naar Menu>Toep. Beheer>Optie's>Instellingen en zet Software Installatie op ALLES en Online Certif. controlle op UIT ! :thumb:

Nu moet de installatie wel lukken.

waar kan ik die instelingen vinde

@ Vincent500, ga op je telefoon naar Menu>Toep. Beheer>Optie's>Instellingen en zet Software Installatie op ALLES en Online Certif. controlle op UIT ! :thumb:

Nu moet de installatie wel lukken.

ik kan optie niet vinden bij toepasingen beheer

ik kan optie niet vinden bij toepasingen beheer

Toepassings beheer heeft het pictogram van een vierkantje met 4 blokjes erin, hier zie je alle bestanden die je hebt geinstalleerd staan !
Dus niet bestands beheer ! Deze heeft als pictogram op je gsm een dosierkast met 2 laadjes, misschien dat je de verkeerde hebt gekozen ?

Toepassings beheer heeft het pictogram van een vierkantje met 4 blokjes erin, hier zie je alle bestanden die je hebt geinstalleerd staan !
Dus niet bestands beheer ! Deze heeft als pictogram op je gsm een dosierkast met 2 laadjes, misschien dat je de verkeerde hebt gekozen ?

kan je het mishcien ff uitlegge want
er staan vraagtekend bij en instaleer niet
waar staan die instelinge die ik meot verander?

@ Vincent 500, kijk even naar de andere post over het installeren van TT6 op de N73 , hier kan je veel info vinden over het hoe en wat.

Zie je op je toestel wanneer je het menu opent geen map met instrumenten of kantoor of in een andere map, als je in deze mappen kijk zie de pictogrammen van toep.beheer en bestandsbeheer. Even beter zoeken en anders je handleiding doorlezen !!

p.s kan je a.u.b correct Nederlands gebruiken dat leest wat makkelijker en ik begrijp het dan beter. ;)

Laatst bewerkt:
op een of ander manier krijgt mijn gps apparaat geen connectie met de satelieten heb zeker 6x 10min gewacht, hij schakelt zichzelf uit als hij geen connectie kan maken, heel vreemd, ligt dit aan het GPS apparaat of moet ik wat instellen op me N73 ( zou zelf niet weten wat, Blue tooth instelling staan goed :S) heb jij nog een idee wat het dan kan zijn ?

Is je Bleutooth GPS muis wel compatible met R66 ?
Anders R66 opnieuw installeren. Voor een snelle gps fix moet je buiten staan en liefst een heldere hemel.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan