Installatie software hardware onderdelen onder Win7 32bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noodles

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2007
Berichten
74
Beste,

Ik zou de verschillende hardware onderdelen willen installeren onder Win7 32 bit op een Dell Vostro laptop 1737. Ik kan er blijkbaar alleen de Vista drivers van downloaden bij Dell.
Maar mijn vraag is de volgende: ik heb Win7 erop gezet en de meeste gangbare drivers lijken toch geïnstalleerd. Toch vind ik apparaatbeheer de volgende niet geïnstalleerde dingen:
Base system apparaat, locatie:pCI-bus 9, apparaat 1, functie 3
Base system apparaat, locatie:pCI-bus 9, apparaat 1, functie 2
Onbekend apparaat, locatie: op Intel(R) ICH9M LPC Interface Controller - 2919

Kan er iemand mij vertellen om welke apparaten dit hier gaat?

Indien meer info gewenst, dont hesitate, :D

Alle dank
 
Ik denk dat het hier om de chipsetdrivers gaat.

Ik vond deze.
 
Ik denk dat het hier om de chipsetdrivers gaat.

Ik vond deze.

@jackall: Zover ik kan nagaan moet je daar (verplicht) je e-mail adres afgeven voordat je wat kunt gaan downloaden. Niet optimaal, lijkt mij...

@topic-starter: Wellicht kun je updates vinden met deze link óf drivers vinden zodra je met deze tool het type Intel chipset hebt achterhaald.

Succes,

Tijs.
 
@ Jackal: bedankt voor de tip.
@ dnties: De Dell support sites zijn niet wat ze moeten zijn. Voor de drivers heb ik gewoon de support geklikt, dan de laptop naam en nr ingegeven en dan krijg je een lijst van al de drivers nodig voor deze laptop. Probleem is dat het Vista32 drivers aijn wat ik niet weet of deze ook goed zijn voor Win7_32. Ik moet wel toegeven dat de laptop nu wel heel goed werkt bij deze omschakeling naar Win7_32bit. Stukken sneller, en zoals het zou moeten. Het lijkt mij ook dat alles naar behoren werkt.

Ps: voor identificatie van alle hardware onderdelen gebruik in PcWizard2011. Heel goed programma, vroeger gebruikte ik Home Everest.
 
Laatst bewerkt:
Nog naar die links gekeken van Intel (zie mijn vorige posting).
Verder werken 99% van de Vista drivers ook voor W7, dus de drivers op de Dell site zijn (hoogstwaarschijnlijk) ook goed voor je.

Tijs.
 
Wel, ja, ik hab die links bekeken maar ik vind dit toch niet zo een geweldige support, kan beter.
Thanks voor de info dat 99% van de vista drivers ook goed werken voor win7. Bij de installatie van win7 waren bijna alle drivers vanuit win7 zelf geïnstalleerd. Nieuwe tool/service bij win7 denk ik

Groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan