installatie start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

BOBO Steffie

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2006
Berichten
149
[Tactical Ops Assault On Terror] installatie start niet

Hallo mensen

Ik probeer een eeuwen oud maar leuk spel te installeren.. (Tactical Ops)
Ik stop de originele cd-rom erin en kan een taal kiezen. Hierna kom ik in een venstertje met de keuzes "instal" "read me" en "exit". Nadat ik op instal klik verdwijt het venstertje en komt er een zandloper te staan. Na ongeveer 5 - 10 sec verdwijnt de zandloper weer en start de installatie niet op :confused:

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is?

Ps. ik heb ook het spel gedownload via een nieuwsgroep en als ik deze wil installeren heb ik precies hetzelfde probleem.. (aan de cd-rom ligt het dus niet)
 
Laatst bewerkt:
Probeer dit eens even: ga naar start,deze computer,klik nu met je rechtermuisknop op je cd of dvd-rom drive waar de speldisk insteekt en kies voor verkennen. Zoek nu naar setup.exe probeer nu de installatie te starten lukt dit nog niet dan klik met je rechtermuisknop op de installer kies voor eigenschappen druk op de compatibiliteit tab bij comptabiliteits modus vink daar aan dit programma in deze compatibiliteits modus uitvoeren selecteer dan windows 2000 druk nu op toepassen en ok en start nu het installatie programma opnieuw. Indien je windows xp hebt kan je ook proberen om de windows installer engine te updaten. Je kan het hier downloaden.
 
Probeer dit eens even: ga naar start,deze computer,klik nu met je rechtermuisknop op je cd of dvd-rom drive waar de speldisk insteekt en kies voor verkennen. Zoek nu naar setup.exe probeer nu de installatie te starten lukt dit nog niet dan klik met je rechtermuisknop op de installer kies voor eigenschappen druk op de compatibiliteit tab bij comptabiliteits modus vink daar aan dit programma in deze compatibiliteits modus uitvoeren selecteer dan windows 2000 druk nu op toepassen en ok en start nu het installatie programma opnieuw. Indien je windows xp hebt kan je ook proberen om de windows installer engine te updaten. Je kan het hier downloaden.

Ik zit nu niet thuis maar zal het proberen zodra ik thuis ben..
 
Probeer dit eens even: ga naar start,deze computer,klik nu met je rechtermuisknop op je cd of dvd-rom drive waar de speldisk insteekt en kies voor verkennen. Zoek nu naar setup.exe probeer nu de installatie te starten lukt dit nog niet dan klik met je rechtermuisknop op de installer kies voor eigenschappen druk op de compatibiliteit tab bij comptabiliteits modus vink daar aan dit programma in deze compatibiliteits modus uitvoeren selecteer dan windows 2000 druk nu op toepassen en ok en start nu het installatie programma opnieuw. Indien je windows xp hebt kan je ook proberen om de windows installer engine te updaten. Je kan het hier downloaden.

Ik zit nu niet thuis maar zal het proberen zodra ik thuis ben..

Bovenstaande heeft niet geholpen. Ik heb compatibiliteitsmodus geprobeerd (2000 en 98) maar nog steeds gaat de installatie niet verder.

Ook heb ik de windows installer geupdate. Ook dit werkte niet.

Nadat ik op het knopje install klik (via autorun) komt er een zandloper in beeld en deze gaat na ~5 - 10 sec weer weg. Ook als ik setup.exe probeer via verkennen van de cd-rom kom ik op ditzelfde probleem...

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan