Installatie Sweex Firewire PCI kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

NLspecial

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 apr 2001
Oke, hier snap ik dus echt even niks van.

AMD XP 1700 pc
msi moederbord
windows 2000 pro
Sweex PCI firewire kaart (link )

Hierop probeer ik een firewire kaart op te installeren maar dat lukt niet. Na afronding van het instalatie proces staat er: Er is een fout opgestreden bij installatie van het apparaat. De gegevens zijn ongeldig.

Ik heb in een ander systeem (zie hieronder) ook deze kaart zitten en die doet het prima. Ook de nieuwe kaart doet het in deze pc na installatie goed.

Systeem 2:
p3 900 Mhz
Asus moederbord (Aldi PC)
Windows 2000 Pro

Wie heeft een idee wat hier aan de hand kan zijn en hoe het op te lossen? Ik heb ook al een installatie in veilige modus geprobeerd, maar dat werkt ook niet. Zou een bios update de moeite van het proberen waard zijn?

Alvast dank;)

Ik heb dezelfde kaart en ook hetzelfde moederbord maar de installatie verliep goed.
Heb je hem wel eens in een ander PCI slot geprobeerd?

Ik heb de MS-6330, jij ook?

Ik heb ze alle 4 al geprobeerd, maar helaas zonder succes:confused:

Nee, ik heb de MS6585.

Wat het er precies mee te maken heeft weet ik niet, maar ik vond ergens de tip dat tijdens de installatie het disablen van de USB poorten in de bios zou moeten helpen, misschien het proberen waard?

Dat lijkt me wel de moeite waard ja, dat wordt alleen wel morgen pas:D

Slaap lekker en je hoort het nog;)

Geplaatst door maestro12
Wat het er precies mee te maken heeft weet ik niet, maar ik vond ergens de tip dat tijdens de installatie het disablen van de USB poorten in de bios zou moeten helpen, misschien het proberen waard?

Helaas, ook geen succes:(

Heb je nog een idee, of iemand anders??

Misschien toch even een mailtje naar Sweex en/of MSI sturen. Misschien dat het probleem bij hun bekend is.

Ik probeer ze 1,5 uur te bereiken via 0900 nummer, maar zijn constant in gesprek:evil: Gouden business dus, apparaten die niet werken!:rolleyes:

nee, dat had ik nog niet gedaan, bedankt voor de tip:thumb: Maar helaas kom ik daar ook geen oplossing voor het probleem tegen.

Oplossing!!!

Kaart erin pluggen en daarna Windows opnieuw instaleren !!!!

Werkt bij mij in ieder geval !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan