Installatie van Behringer BCD2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

ian050

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2011
Hallo,

Ik heb sinds vanmorgen een nieuw draaitafeltje, alleen als ik in virtual dj het wil uitproberen, loopt ie na 5 minuten vast.

De installatie heb ik als volgt gedaan:
eerst volgens de driver
daarna aangedaan
toen kwam er een popup van windows, die heb ik geïnstalleerd (zo stond dat ook in de driver)
en ik heb de volgende instelling bij virtual dj:
inputs: none
outputs: headphones
soundcard: Behringer

het zou moeten kloppen zo:
1 usb kabel van de computer naar de draaitafel
audiokabel van draaitafel naar radio
radio naar boksen.

toch kom ik er maar niet uit, ik hoop dat een van jullie mij kan helpen!

alvast bedankt

oja, en ik draai op Windows XP

Ian

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    105,3 KB · Weergaven: 20
Maar hij doet het dus bijna 5 minuten goed? Wanneer gaat het dan fout? Heb je op dat moment andere USB apparaten actief, dan zou het kunnen dat de Behringer te weinig stroom krijgt, en een storing geeft >Schakel andere USB apparaten uit.

Er staat in VirtualDJ dat je soundcard de Behringer is.. Heb je nog een andere geluidskaart/Welke geluidskaart staat er in de instellingen van Windows zelf? Misschien dat er daardoor een conflict is. >Zet in de Windows geluidsinstellingen de Behringer ook als default (als 'eerste' keus, weet de Nederlandse naam daarvoor niet meer).

Je PC is niet heel oud, met bijv. maar 500 Mb RAM?

hmm, heb het geprobeerd, maar de stroomtoevoer zal het niet zijn, want dat gaat niet via de usb, dat is een aparte adapter. verder heb ik alleen nog mijn toetsenbord via de usb.
heb ook een vrij nieuwe computer, een samsung n130, net een jaartje oud.

en in virtual dj, heb ik eerst gewoon geluid, maar dat geluid valt uit na 3 á 4 minuten, en als ik dan naar config ga, dan op apply druk, dan is het weer goed. maar na 15 min houd ook mijn draaitafel ermee op en reageert ie niet meer in virtual dj.

raar verschijnsel dit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan