Installatie Win 7 build 7600 lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Het programma Windows 7 build 7600 geeft bij het starten van het installatieprogramma de volgende melding : "the file 'autorun.dll' could not be loaded or is corrupt.Setup cannot continue. Error code is (0x7E).
Iemand enig idee wat ik hier mee kan?

Wellicht een fout in de download. Probeer eens een andere, want het ljikt erop dat deze beschadigd is of iets mist.

Het is heel goed mogelijk dat de gedownloade versie niet goed was. Daarom opnieuw een versie van build 7600 gedownload en zie daar de installatie verloopt zonder problemen. Het is alleen vreemd dat nu reeds beneden op het scherm niet de vermelding van build 7600 te zien is en ook de vermelding dat het om een evaluatie versie gaat ontbreekt. Waar ik kan zien dat het wel om deze versie gaat is mij niet duidelijk. Als ik het programma Everest gebruik zie ik als geinstalleerd programma Windows Vista staan. Is er een andere manier om de betreffende versie te achterhalen?

Hoi Theobakker
Misschien een domme opmerking van mij, maar heb je al eens in systeeminfo gekeken?
Daar staat normaalgesproken de versie van je OS in.
groetjes Catweazel

Hi Catweazl,

Inderdaad is bij systeeminfo precies te zien om welke versie het van Windows 7 gaat. Er wordt terecht 7600 genoemd. Bedankt voor de tip.

Theo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan