Installatie win xp prof. loopt steeds vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannie23

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 feb 2003
Berichten
2
Wie kan mij helpen?????

Ik heb net een exemplaar van wind. xp gekocht en probeer deze te installeren. Heb win 98 op mijn computer en probeer dan een update te doen dit werkt echter helemaal niet. Toen heb ik alles geformateerd en xp geinstalleerd via dos. dit ging goed totdat hij overging naar het installeren van windows. dan blijft de computer hangen of krijg een fout melding. Wie kan mij helpen .

Groeten Jannie
 
Standaard vraag: voldoet je pc aan de eisen voor xp en heb je je hardware gecontroleerd op geschiktheid?
 
en als je antwoord op die vraag dus ja is, dan heb ik de volgende vraag....
Heb jij toevallig een ASUS Geforce2 MX 400/200
in je systeem zitten?

Bij mij liep de installatie ook iedere keer vast, totdat ik die videokaart eruit gegooid heb, vervangen door een simpel AGP kaartje en toen liep alles er wel ineens in.
Daarna de Geforce terug gezet en toen werd die ook ineens herkent en geïnstalleerd.

grt.
Martin
 
Ja voldoe wel aan de gestelde eisen... en wat betreft de video kaart eruit halen heb ik geen verstand van... is het mischien verstandig om de modem los te koppelen??? Jannie
 
het lijkt me verstandiger om eerst even de foutmelding(en) die je ziet door te geven. het kan nu van alles zijn.
videokaart, moederboard/bios, noem maar op. zelfs een onboard geluidskaart kan de boel verzieken.
gr. erik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan