Installatie windows 7 vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ladyke

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2010
hoi ik ben mijn windows 7 aan het herinstalleren , alles goed tot ik aan het punt kom
waar hij nieuwe files kopieert enz , nu blijft hij al bijna 2 u staan bij completing installation
, is hij vastgelopen ofzo ? mag ik hem resetten ? moest ik eerst de partitie formatteren ?
ps vorige windows opstarten gaat niet meer die is gecrasht :(
Ladyke

oke.
Ik vroeg dat omdat ik je niet mag helpen als jouw windows illegaal is.

Laat je pc nog maar even doordraaien en kijken wat er gebeurd.
Als er echt helemaal niks gebeurd...
dan moet je de pc afsluiten en opnieuw beginnen.
natuurlijk haal je dan wel even de cd er uit om te controleren op krassen / stof enz.

suc6

hoi hoi ik heb hem inmiddels eens een keertje geresset en opnieuw laten beginnen ,
iki heb ook de partitie gefotmatteerd mss gaat ie nu sneller :P
krassen kan niet hij is nieuw :thumb:
Ladyke

oke.
suc6 er mee.

als het weer niet lukt.
moet je waarschijnlijk een nieuwe dvd drive kopen. (die zijn niet zo duur)

richting van nieuwe dvd drive zal niet zijn , tis een laptop .:shocked:
Ladyke

Ladyke zei:
hoi ik ben mijn windows 7 aan het herinstalleren , alles goed tot ik aan het punt kom
waar hij nieuwe files kopieert enz , nu blijft hij al bijna 2 u staan bij completing installation

Hoe ben je aan de herinstallatie begonnen? Heb je opgestart vanaf de cd en vanaf daar gaan installeren of ben je vanuit een werkende Windows gaan installeren?

@dorado : hey dorado tis zowiso van uit een cd geboot want d windows was gecrasht :eek:

@dono : jha kan wel vervangen worden maar dat ging men vriend zowiso dan niet doen want
dan zou het te duur worden en het beter zijn om een nieuwe te kopen , tis een parckard bell maar welke weet ik niet precies.
Maar ondertussen heb hem erop gekregen , na 5 keer te herproberen :shocked:
ik heb gewoon hetzelfde gedan als normaal maar dan een aantal keer opnieuw ;)
Dus opgelost :d

idd mss iets verkeerd gedaan :confused: maar zou niet weten wat .

iig blij dat Windows 7 er weer op staat! Lees dit topic nog ff ivm het opnieuw installeren..

Wil je je vraag de status opgelost geven? (Klik op Vraag is opgelost bij je (1e) vraag in de donkerblauwe balk. Die met Vraag is opgelost, Onderwerp opties etc..)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan