Installatie windows xp pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Berichten
505
Wij zijn in het bezit van een Dell 8300 Dimension serie,deze is top dat is het probleem ook niet.Maar naar een crash hebben we deze opnieuw moeten installeren en ja hoor vergeet het maar,we komen niet verder dan
( ONDERDELEN IN REGISTER OPSLAAN ) maar dan moet ik wel zeggen dat we dan wel al 3 uren verder zijn voor dat we daar zijn aanbeland.Hoelang een installatie duurt hoeft ik hier op dit forum niet uit te leggen dat weten we allemaal wel,maar wat is er loos met dat ding??.
Wij spreken over een Dell 8300 Dimension serie met de volgende cofiguratie :
Pentium 4 : 3.0 Ghz HT / 800 / 512 Cache / 512 Mb DDR 400 Dual Channell geheugen (2x 256) / Ati Radeon 9800 Pro 128 Mb videokaart / 120 Gb S-ata harddisk (7200 Rpm) 8 Mb DataBurst cache / Creative Labs 5.1 Audigy 2 Soundkaart / met een 100 Mbit Pro netwerk onboard / DVD + RW / DVD speler / Geleverd met alle Orginele software en toebehoren van Dell.
Wie kan ons helpen aan een snellere instalatie tip!! of zijn wij de enige die zo een DELL hebben.
 
Hoeft nit aan dat "ding" te liggen

Heb een dergelijk probleem ooit gehad met Win2K.

Kopie gemaakt van CD (met verify aan) en de kopie liep wel door.

Blijkbaar had hij hij moeite met het lezen van de originele CD. Merkte dat er wat aan de hand was omdat hij op sommige CD stations het wel deed en op andere niet.

Eric.

P.S. Eventueel eerst alles naar schijf kopiëeren en als hij roept redudency error andere drive proberen.
 
Laatst bewerkt:
Trage instal windows xp

Wij hebben het probleem in zovere opgelost gekregen met in de BIOS de CPU op " PEFORMANCE" te zetten,ik moet zeggen tot nu toe werkt het nagenoegen goed.Dus even afwachten wat het verder gaat doen,wij kunnen tot op heden zeggen dat het probleem is OPGELOST waarvoor onze dank voor het meedenken in deze.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan